İmkansızı imkanlı kılan bir güneşti gözlerin Akarsulardan aktın da geçtin yüreğimden Sanki ben ben değildim senden giderken Öksüz kaldı gözlerim gittim de bilmeden Bu ne fena bir şeymiş Hani taş olan yürektim Bir su gibi aktın geçtin Süzerken gözlerinin eleğinden Ben ki amazon kadını Hem erişilmez hem savaşçı Kırdım okumu da yayımı da Bir senin gözlerinden geçemedim Gümüşten parlak saçların değseydi ya bağrıma Gökyüzünden inmiş prenstin sanki bana Öyle bir geldin ki karşıma Taş olan yüreğimi pamuk ettin de gittin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLEMEDEN GİTTİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLEMEDEN GİTTİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bak, ne diyor yüreğim çıldırışlarda Ağlıyor hüzün çiçeklerim kıyma üşüyorlar sensiz, Bir martı kanadınamı saklansın sığarmı? Uzaklarda bir damla nehire bu deli yürek kanarmı? Yakışırmı candan ötem bu büyük sevdama yetermi? Neyim az oldu ki benim senin kadar doyamadığım, Gelmesin be vuslat umrumdamı.
Umutlarım papatya fallarında düşer durur Hani gökkuşağının yedi rengi nerde Hep sıyah be candan ötem gidince Hep karalar kalır bana. Aşk ağlar gidişin de Susar şairlerin tüm mısraları Uçmaz turnalar, kırılır kanatları Çölüm olur gitmelerin, Giderken söyliyemediklerinde solar Tüm güllerim, sümbüllerim susar Ölüme eser sabah yellerim artık Sen bilmeden gidersin Canımı koyarım gizlice cebine, Hiç bilmessin saklı sevdam hiç Uzaklarda bir can sensiz nefes alamaz....
Yasemin.............. SEVGİMDESİN....... YAĞMUR YAĞIYOR BURALARA........
karmakarısık olmussun cok fena..dizeler de senden almıs tılsımını.güzeldi şiir.tekrarından sakındım bir kac kez okudum öylece..sevgileriniz cok olması dileğiyle.sevgi ile kalın lütfen..
Çok güzel kelimeler yazdıklarınız bahsettiğiniz ne kdar hüzünlü olsada anlatışınız harika... Yorum edemiyorum lisanım kısıtlı böyle eserler karşısında... Tebrik ederim kabul buyurunuz Saygılarımla İsmail Yılmaz
ökçelerim ağladı giderken ardında bıraktığı sen olan yürüyüşlere. bastığım yollar muamma, tuttuğum dallar sağanak, vuruyorum ödünç aldığım taş kalbimi yere ve senli geleceği olmayan mühürlü güne gidiyorum…..İÇimden geldi ve yazdım....
Şiir akıyor damla damla sevda, kokuyor misk kokusunda bir özlem........ Harika bir şiir daha akmış yüreğinizden. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla.....
İmkansızı imkanlı kılan bir güneşti gözlerin Akarsulardan aktın da geçtin yüreğimden Sanki ben ben değildim senden giderken Öksüz kaldı gözlerim gittim de bilmeden Bu ne fena bir şeymiş Hani taş olan yürektim Bir su gibi aktın geçtin Süzerken gözlerinin eleğinden Ben ki amazon kadını Hem erişilmez hem savaşçı Kırdım okumu da yayımı da Bir senin gözlerinden geçemedim Gümüşten parlak saçların değseydi ya bağrıma Gökyüzünden inmiş prenstin sanki bana Öyle bir geldin ki karşıma Taş olan yüreğimi pamuk ettin de gittin…
Güzel bir şiir okudum sayfanızdan.Bazen bir hiç yüzünden umutlar yıkılır gidenlerin arkasından.Yüreğinize sağlık kutlarım saygılar..
İmkansızı imkanlı kılan bir güneşti gözlerin Akarsulardan aktın da geçtin yüreğimden Sanki ben ben değildim senden giderken Öksüz kaldı gözlerim gittim de bilmeden
Berna hanım: Değişik ve etkili bir tarz kalıplarından çıkmış tebrik ederim. Sayfanızı takip edeceğim. Tebrik ederim. Saygı ve selam ile
İmkansızı imkanlı kılan bir güneşti gözlerin Akarsulardan aktın da geçtin yüreğimden Sanki ben ben değildim senden giderken Öksüz kaldı gözlerim gittim de bilmeden Bu ne fena bir şeymiş Hani taş olan yürektim Bir su gibi aktın geçtin Süzerken gözlerinin eleğinden Ben ki amazon kadını Hem erişilmez hem savaşçı Kırdım okumu da yayımı da Bir senin gözlerinden geçemedim Gümüşten parlak saçların değseydi ya bağrıma Gökyüzünden inmiş prenstin sanki bana Öyle bir geldin ki karşıma Taş olan yüreğimi pamuk ettin de gittin…
Sevgiler sevdalar insana neler yaptırmaz ki, ama olmadık yerden olmadık bahaneler her şeyi ummadığın bir anda yok eder. Çok güzeldi gönül sayfanıza dökülenler. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
ümit zeki soyuduru tarafından 8/3/2009 1:34:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
bazen nasıl gelir,nasıl giderler anlayamazsın......... gerçi gitmişse gelmemiştirde diyebiliriz........ olsun yazdırmış ya............. yüreğine sağlık bitanem............... öptüm güzel gözlerinden.....................
Ağlıyor hüzün çiçeklerim kıyma üşüyorlar sensiz,
Bir martı kanadınamı saklansın sığarmı?
Uzaklarda bir damla nehire bu deli yürek kanarmı?
Yakışırmı candan ötem bu büyük sevdama yetermi?
Neyim az oldu ki benim senin kadar doyamadığım,
Gelmesin be vuslat umrumdamı.
Umutlarım papatya fallarında düşer durur
Hani gökkuşağının yedi rengi nerde
Hep sıyah be candan ötem gidince
Hep karalar kalır bana.
Aşk ağlar gidişin de
Susar şairlerin tüm mısraları
Uçmaz turnalar, kırılır kanatları
Çölüm olur gitmelerin,
Giderken söyliyemediklerinde solar
Tüm güllerim, sümbüllerim susar
Ölüme eser sabah yellerim artık
Sen bilmeden gidersin
Canımı koyarım gizlice cebine,
Hiç bilmessin saklı sevdam hiç
Uzaklarda bir can sensiz nefes alamaz....
Yasemin..............
SEVGİMDESİN....... YAĞMUR YAĞIYOR BURALARA........