(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçten Sevgilerimle teşekkür ediyorum. Dizelerime değer kattığınız yorumlarınız için. Sizden gelen beğeniler çok önemli burada yorumları olan arkadaşlar; hepiniz benim gerçekten beğendiğim dizelere imza atıyorsunuz. Zaman zaman ulaşamıyorum ama gerçek olan bu. tekrar sevgilerimle...
O denli güzel o denli duyarlı bir yüreğiniz varki kaleminizi saygıyla ayakta alkışlıyorum...
kapitalizmin kendi içerisindeki bu amansız çelişki insanlık onurunu yenemeyecek bir gün yok olacak ayaklarımızın altında... yeniden var olacak o zaman onur yeniden kurulacak ülkeler bin defa daha güzel...
puanın gücü yetmez içimdeki tarife... günün şiiri olmasını diliyorum olmasını istiyorum bunu bekliyorum...
inanmayacaksınız belki yedi yüz doksan sekiz milyar olduğunu harcamasının ölümün ve 30 milyon insanın bu parayla açlıktan ölmeyeceğinin çelişkisine
Çarpıcı gerçekler bir diğeri de adeta acıtırcasına 3 kişinin gelirine karşılık gelen 48 ülke ne denilmeli bilemiyorum.. Duyarlı yüreğine sağlık küçük, Duyarlı yüreğine sağlık kocaman yürek, Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
çelişkiler bizde değil bizim dışımızda lakin onları düşünmek hep bize kalıyor
görmek,fark etmek,anlamak öyle zor ki
küçücük beyinleriyle koca dünyaya hükmedenlerin içinde olduğu durum da bu değil mi zaten
hepimizin hepimize söyleyecek sözlerinin olduğu günlerdeyiz ve belki bir gün hepimizin hepimize söyleyeceği karnı tok bir şarkı eşlik edecek bu saçmalıktan sıyrılmış duru yaşamda...
Duyarlı bir kalem etkili dizeler bağır çağır olmuş seslerle inanılmayı beklercesine bir şiir yazımış. Ve mükemmel yazmış. Yürekten kutlarım şiirinizi. Anlatım müthişti Sevgilerimle