(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"yağmur başlayacak yeniden susuz kalmayacak şehir gri bir bulvarda aşıklar gezecek birbirlerine sarılıp gözlerinin içine bakacak iki sevgili farkında bile olmayacağım"
gök kuşaklarım yine mor ve yine oturup yalnızlığıma ağlayacağım yavaş yavaş içimden geçecek acı, keder, ayrılık şarkıları
Böylesi anlarda renkler bir anda kayboluverir flu görmeye başlar gözler aslında görmek istediklerini kendisi boyamak ister de bir türlü fırçası tuvale uzanmak istemez siyahın korkusundan..
yıldızların yeryüzüne indiği beyaz sahiller üzerine uzak diyarları hayal edip belki düşlere dalacağım
belki sarhoş olacağım düş kırıklarını dikip kafama buğulu sözler düşecek aklıma kim bilir
**Sessizlik sonsuzluk kadar derin,söz zaman kadar sığ** Nicolas BOILEAU
Sarhoş olmak belki de çok daha iyi bu durumlarda sevgili şair sesizlik yalnızlıkla anlaşıp da sardığı anda etrafınızı boğulduğunu hissediyor insan ve sevdiğinizle hiç geçmesini istemediğiniz zaman öylesine hızlı hareket ediyor ki o anda aynaları dahi kırası geliyor insanın o çökmüş sanki bir anda kırk yıl ihtiyarlamış yüz ifadesini görmemek için..
yağmur başlayacak yeniden susuz kalmayacak şehir gri bir bulvarda aşıklar gezecek birbirlerine sarılıp gözlerinin içine bakacak iki sevgili
farkında bile olmayacağım
Belki onları gördükçe kırıp dökesim gelecek sevgili,belki çığlıklar içinde haykırarak koşmak,belki ağlamak katılasıya,belki de hiç kimseyi umursamadan deli mi ne diyecek olmalarına aldırmadan kahkahalarla gülmek yokluğun işte böyle bir şey sevgili gerisi umurumda mı...
olmadık sevgiler üstüne hayaller kurup acılar batıracağım dilime sözler düğümlenecek
hissediyorum
**Hayallerinizi kovmayın,çünki onlar gittiler mi siz kalırsınız,fakat artık yaşamıyorsunuz demektir** Mark TWAIN
Ne denli acıtan hayaller de olsa hayallerin her zaman olsun sevgili şair an gelir o hayallerin içine güzellikler konuk olabilir insan ne için yaşar hayallerini gerçekleştirmek için..
kurumuş göz pınarlarım sevinçte kapıyı çalmak üzere ayrılık
Her ne kadar finalinde artık ayrılığın olması bir daha o gözyaşlarının dökülmeyeceğini ve kararlılığını gösterse de aklıma takıldı bu denli unutmamış ve her güzelliği sevdiğiyle tatmanın özlemini çeken bir yürek bunu başarabilecek mi ya da bu düşünceler yüreğin gerçek düşünceleri mi? Dilerim bunu da başarır.. Yüreğine sağlık sevgili Kandemir sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
ne sıcak geceydi ne sıcak yağmur böylesine mi doluydu ki sessiz sakin yağıyordu ben yerine böylesine kapı ardında bırakıyordu ayrılığı pırıl pırıl yaldızlı acıyla