Yüreğe köz düşürme, döner ak köze Köz köz olunca yürek, varmaz mı öze? Öyle söz olur ki, düşer döner köze, Pişmanlık fayda etmez, dokunur öze.
Söz söyle bal olsun, bal dönmesin köze Közü su söndürür, sözler döner öze.. Sözün ölç de söyle, su serpilsin köze Korkmaz yiğit ölümden, söz değer öze.
Yürek közlü, söz özlü, yakışır bize Öz tutuşur, yürek yanar, kötü söze Yaş odun tutuşur mu, döner mi köze İçin için yanar yürek, gelir öze..
Kalmaz sözde öz, döner kara köze Tutuşur, yanar yürek bu kara öze, Göz göz açılır özün, taş basar köze, Öz öz dokuyup, konuşmak düşer bize.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZ ÖZE DOKUNMAK… (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZ ÖZE DOKUNMAK… (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba değerli şaire arkadaşım, dostum majeğitim; sayfamı ziyaretle bana onur ve ödül verdiniz.Teşekkür ederim.Yine beklerim.Sevgilerimle.Lütfen, ne olur yine gelin...Gurur duydum.Sevgiler.
üstadım bana usta işi şiir dediniz ama yoruma cvp yazarkende demiştim sizler gibi üstadlar varken benim ne haddime diye...yazınızdan sonra şiirinizi de okuyunca tesbitimde haklı olduğumun farkına bir kez daha vardım...usta kaleminiz dert görmesin ve hep daim olsun...saygılarla önünüzde eğilirim hocam...
değerli dost,sevgili şaire arkadaşım kimyager_hatice ; sayfamı ziyaret ederek, siirimi paylarak övgülü yormunu için teşekkür ederim.O bana verdiğiniz ustalık ünvanı sizin inceliğiniz ve tavecchünüz.Sağolu.Sayfamda sizi sürekli görmeyi arzuluyorum.Lütfen yine gelin.Sevgilerle.
değerli dost,sevgili şaire arkadaşım kimyager_hatice ; sayfamı ziyaret ederek, siirimi paylarak övgülü yormunu için teşekkür ederim.O bana verdiğiniz ustalık ünvanı sizin inceliğiniz ve tavecchünüz.Sağolu.Sayfamda sizi sürekli görmeyi arzuluyorum.Lütfen yine gelin.Sevgilerle.
sayın dost ve sevgili arkaşım şirim bluecould; henüz tanışmadık amma sayfamı ziyaret ederk beni onure etmeniz, bana mutluluk ve kıvanç vermiştir. Teşekkür ederim.Sağolun.Her zaman gelin ne olur.Diğer yazılarımı da(Makale, Deneme, Öykü vb.) ziyaret edip okuyun lütfen.beğeneceğinize inanıyorum.Sevgilerimi sana bırakıyorum.Size de başarılar.lütfen yine gelin. [email protected] (Gün olur kullanmak istersiniz) Selamlar.