Günler,geceler artık eskisi gibi çağırmıyor seni.., Duygular dağılmış,esintisi yok sevgilerinin, Geride kalan sadece sessiz sevda sözlerin, Ve yüreğimde tarifi belirsiz ürpertilerimin.
Karanlıklar,yalnızlıklar çöker gecelerime, Uyanırım ansızın uykumun en güzel yerinden, Aklımdan hüznü yaşamak geçer ki o an.. Başucumda iki damla kan gözlerimden dökülen.
Ne vardı sende? beni sana bağlayan.. Terk etme beni bir daha dayanamam, Kan akıtmasın gözlerim bidaha aşksızlığıma, Kabuslar bölmesin gecelerimi seninle olduğum zamanlar.
Dinsin artık bu özlemler,karanlık yalnız geceler, Al koynunda uyut..,sevdanı fısılda ey...!sevgili yar. Hüzzamı okumasın artık kor alev dudaklar, Bir nefeslik can bulmalı sensizliğe vurgun hülyalar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgili yar.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgili yar.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinsin artık bu özlemler,karanlık yalnız geceler, Al koynunda uyut..,sevdanı fısılda ey...!sevgili yar. Hüzzamı okumasın artık kor alev dudaklar, Bir nefeslik can bulmalı sensizliğe vurgun hülyalar.
SENİ ÇOK ÖZLEDİM YAR.... VUSLATINIZ TEZ OLSUN SEVGİ DOLU GÜZEL YÜREĞİNİZ SAĞOLSUN SAMİMİ İÇTEN YÜREKTEN GELEN SES ÇOK FARKLI OLUYOR SEVGİLERİMLE TAM PUAN
özlem di diğer adın yanarken kor alevlerde fısıldarım sevdanı martılara gözyaşların üç beş nobetlerinde fırarı solukların kesılır..................... kutlarım güzel dizelerinizi........................... YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN MİSLER GİBİ KOKSUNLAR BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
en sevdiğim çiçeklerdendir yasemin,hiç solmadılar solmazlarda gönül bahçemde.dizeleri ile hayat verir sevdadan kurumuş yüreklere,benden selam olsun tüm nadide çiçeklere....sayfamı onore ettiniz,güzel dizelerinizle hayat verdiniz çok tşk.ederim.tüm güzellikler sizinle olsun.sevgi ve saygılarımla.....