Bir an yaşlandım sandım,Ya Miraycık,sen gelince .. Sanki kevser içtim kandım,boğdun büyük sevince..
Sevgiler çiçek açtı, tomurcuklandı yüreğim, Miraycık hoş geldin bize, benim tatlı meleğim... Oh be.yaşamak lazım,Dedelik bir başka zevkmiş, Tat içinde tat,Torun, binbir kokulu çiçekmiş…
Ne yaygara bu ne çığlık,koş dedene Miraycık, Sekersin parmak ucunda,öpücük ver azıcık…
Sen neslimin devamı, akpak günahsız çocuksun, Cennet kokuları eser, koşarsın dede diye… Yaşamların neşesi, korunası tomurcuksun... Allah bağışlasın, torunum ilk tatlı hediye..
Özlerim.beklerim dururum, sevdikçe doyamam, Mışıl mışıl çok uyursun, uyan artık Miraycık , Nurlu yüz gülümser,cennete mi bakar,soramam, Sabırsız dedeciğine, öpücük ver azıcık…
Seni gidi uyanık seni, işini bilirsin… Dedeciğim der yandırır, koşa koşa gelirsin. Minik eller sarılır,öpücükler al yanaktan, Yavruların yavrusu, tatlısın sen, bal kaymaktan…
Yoruldum,insaf et Miraycık, azıcık dur hele, Gazetemi çeker, mıdır mıdır haber okursun. Elin boş durmaz,şıp şıp vurur başımdaki kele… Gözlüğümü taktın yine,sanki alim olursun….
Şeytana uzak, çok şükret, yaşa kanaat ile, Tez tövbe et, imtihandır bu, günahları işlersen… İnsanlar kendine yontar, sık doku, ince ele, Fena olmaz, gün gelir dedene dua edersen…
Rabbim ömrünü hayırlı etsin, bereketini bol, Çağdaş firavun çok, ebucehilere dikkat et, Ümitvar ol, çileli müminlerin önünde yol, Miraycık,Rabbin ipine sıkı sarıl, sebat et… 01.05.2007
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİRAY'CIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİRAY'CIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derlerdi de, ermezdi aklım, Tat içinde tatlar varmış, İste benden iste.. Tatlı ballım, Senin olsun al canım… Ne haz bak,sımsıkı sarılsın, koşuyor dede diye… Rabbim bağışlasın, Miraycık ne tatlı hediye.. Tanrının verdiği en lezzetli tat tatmasını bilene.. allah uzun ömürler versin şansı bol olsun Yüreğinize sağlık