Kalbi kırık deli kanlı diyorum kendime, Her aşkın sonun da bir şeylerden eksildim. Anlatamadım kimseye asıl derdimi, Bırakamadım üzerimden sevgi selini.
O kadar susamışım ki aşka sevgiye. Yoğun hisler taşıyorum kendi kendime. Bir değme di kimsenin eli elime. Alışamadım bir türlü bu eksikliğime.
Şimdi aşk deseler hep günah dolu, Aşkların içinde ar namus kayboldu. Sanırlar ki aşkın her yanı cinsellik. Kalmadı aşkta artık eski güzellik.
Kalbi kırık deli kanlı diyorum kendime. Aşk mecnun ile Leyla ya yakışıyor. Kerem ve aslı ile hep anılıyor. Şimdi ki aşklar da aşk sanılıyor.
Maalesef üç kuruşa satılıyor şimdiki aşklar, Her gün başka biriyle başka yerlerde başlar. Saygı, sevgi ve özveri yok bulmak imkânsız. Bu devirde yaşanan aşkların hepsi vicdansız.
Şimdi anlamsız aşkın tarifine koyulmak, Kalbi kırık deli kanlıyı tanıyın yeter, Hiçbir zaman istemem kalpten kovulmak, Beni şimdilik azda olsa anlayın yeter.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİ KIRIK DELİ KANLI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİ KIRIK DELİ KANLI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.