hikaye bu ya ekvator üzerinde süzülürken iki kanadı birden kopar uçağın yüksek dalların yakaladığı eteğinden fildişi bedeni salınır muz gibi ve sere serpe kanadalı kadının
baba diye ünler yamyamın cingöz veledi indir aşağıya beyazkadını üleşelim körpe etini
uzun uzun düşündükten sonra bana sorarsan der yamyam önce ham ham yapalım ananı sonra eve götürelim temelli bu tanrı mucizesi güzel kadını
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......Fıkra :))) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......Fıkra :))) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hikaye bu ya ekvator üzerinde süzülürken iki kanadı birden kopar uçağın yüksek dalların yakaladığı eteğinden fildişi bedeni salınır muz gibi ve sere serpe kanadalı kadının
baba diye ünler yamyamın cingöz veledi indir aşağıya beyaz kadını üleşelim körpe etini
uzun uzun düşündükten sonra bana sorarsan der yamyam önce ham ham yapalım ananı sonra eve götürelim temelli bu tanrı mucizesi güzel kadını
sevgili celal abim resim ve fıkra öyle güzel olmuşki harika. akşam eve nasıl gideceksin. yüreğine sağlık,sevgi ve saygılar sunarım.
bence genç afrikalılar kanadalı kadınlardan daha güzel.ama renk önemli, nasıl bizde sarışın mavi gözlüler, avrupada esmerler demek ki afrikada da bembeyazlar..eh bir şey daha öğrendik.iyi ki bir gün daha yaşadık.şirin şiiriniz günümüzü açtı, şair varolun.
:)) yine güldürürken ağlattın beni celal helal olsun arkadaşım...şiir kralısın demiştim çok öncelerde az bile dmişim... Kazanının içindeki kim? neden niye desem...?
oyyyyyyyyyyy oyyyyyy benim ışıl'ım beklesin o kazanda bende düşeceğim belkide düştümde o beni görmüyo ne dersin...:))) hayatın içinden ve yaşadıklarımıza dairdi ki işte o yüzden tarzınıa bayılıyorum...
uzun uzun düşündükten sonra bana sorarsan der yamyam önce ham ham yapalım ananı sonra eve götürelim temelli bu tanrı mucizesi güzel kadını ............................. ben olsaydım şimdi hamhum olmuştum.kadın bu heryerde kadıın ama dur ya çadırdaki de kadın neyse karıştırmayalım şimdi ortalığı.:)..harikasın kardanadam hayalgücünün harika...