(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞ DEĞİL BAŞ ! ! ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞ DEĞİL BAŞ ! ! ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen öfkelenme Beyazî sıkma canını..İnanıyorum ki 'Rabbim seni öfkelendirenlerin getirecektir sonunu..Yüce AllahCC sabırlar ihsan etsin size..Eline yüreğine gönlüne sağlık..Bu gafiller seni duymasa da Yüce Rabbim duyuyor elbette..O en iyiyisini bilendir..SAĞLIKLI VE MUTLU KAL..SELAM VE DUA İLE ALLH'Acc EMANET OL...
BEYAZδm bil; BAŞ değil baş ! Garba doğru, oynuyor kaş ! Ecdâdımın gözleri yaş... Öfkeletir BENİ BENİ ! ...
Hay Allah senden razı olsun Esra... Ne güzel resmetmişsin hallerimizi... İçeriği de, şiir tekniği de mükemmel harika bir şiir... Yürekten kutluyorum, selamlarımla...
Tutturmuşlar, Kürtlere özgürlük, ruhban okulu, Yahudi hakları, Hıristiyan hakları...Bu memleket Türk-İslam memleketidir. 100 yıldır bizim haklarımız gasp ediliyor bu memlekette. Konuşulamayan gerçekler, içimizde zehire dönüştü. Cenab-ı Hak, bizleri Hakk'ı Hak bilip sarılanlardan, batılı batıl bilip batılla mücadele edenlerden eylesin. Duyarlı kalemi kutluyorum. Selamlar, saygılar değerli şair.
bu gidişte senin ustanın işi zor geldin hızla yakaladın ve geçiyorsun... koca kurt soluksuz gibi hali pek yaman.. Allah senden razı olsun kardeşim bu şiirde geçen her düşünce her fikir şeref sözümüzdür... bir imzada bizden altına... o güzel yüreğine sağlık...
Öze dalıp; Garp atmalı,
Samimice halk tutmalı !
Çünkü herkes, fani fani !
BEYAZδm bil; BAŞ değil baş !
Garba doğru, oynuyor kaş !
Ecdâdımın gözleri yaş...
Öfkeletir BENİ BENİ ! ...
çok çok güzeldi şiir..herşeyi nasılda güzel resmetmiş şiir..duyarlı yüreğini kutlarım..şairim..sevgiler..selamlar..