her gün dinmesi bilinmeyen bir acı sarıyor içimi o zaman anlıyorum gittiğini o acıyı söküp atmak istiyorum içimden ama bir türlü yapamıyorum öyle alışmışım ki sana yokluğun içimi yakıyor biliyorum artık bana dönmeyeceksin ağlasam da kendi mi öldürsem de bana dönmeyeceksin niye ayrıldık diye sormayacağım sana çünkü sen sebebini çok iyi biliyorsun senin umursamaz tavırların olmasaydı belki herşey çok güzel olacaktı ilk başlarda böyle değildin ama ne olduysa birden değiştin seni tanıyamaz oldum o sevdiğim insan birer birer yok oluyordu karşım da ama benim elimden hiç bir şey gelmiyordu dön demeyeceğim sana aslında dön desemde dönmeyeceksin biliyorum yüreğin taşlaştı birden acaba sıra kimde kimin canını yakacaksın yine nede olsa ihanet yüreğine işlemiş senin gözün aydın sevdiğim artık ben senin hayatında yokum yüreğimdeki acıyı soracak olursan dinmeyecek bu sızı ama seni unutmasını bilecek bu yürek aynı senin yaptığın gibi.........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.