Karanlık ve yanlız bir odada Gözlerimde yaş damla damla Ağlıyorum mutsuzum Çaresiz ve yanlızım Dertlerin zengini Sevginin fakiriyim Hayalere dalıyor Gerçek olsa diyorum Geleceğim karanlık biliyorum Sonu sevgisevgi ile bitsin diyorum GELECEĞİM KARANLIK BİLİYORUM....
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlık ve yanlız bir odada Gözlerimde yaş damla damla Ağlıyorum mutsuzum Çaresiz ve yanlızım Dertlerin zengini Sevginin fakiriyim Hayalere dalıyor Gerçek olsa diyorum Geleceğim karanlık biliyorum Sonu sevgi sevgi ile bitsin diyorum GELECEĞİM KARANLIK BİLİYORUM....
Anlamlı ve çok güzeldi dizeleriniz. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
Sonu sevgi sevgi ile bitsin diyorum GELECEĞİM KARANLIK BİLİYORUM... ================================= Geleceği kimse bilemez, Yüreğinde varsa alem silemez, Bir bütünse kalbinde,kimse dilemez Geleceğin çok mutlu da olabilir ....
KENDİMİ BU ŞİİRLE SINIYORUM
VE ŞU DİLEĞİ DİLİYORUM
ELVEDA BEN EVLENİYORUM
recepgüler tarafından 8/25/2009 9:50:11 PM zamanında düzenlenmiştir.