Adım Gülay, Türkiyeliyim Geceleri saymazsanız otuz üç yaşındayım Koç burcundanım. Burçların engüzeli, En önde gezerim. Her zaman önderim. On bir Nisan’da doğmuşum. İki tane bir hayatımda Bu ne demek bilir misiniz? Birincinin birincisiyim Megaloman olduğumu bilirim Ama tatlı kimseyi kırmayan Dünyanın ayağına çelme, Göbeğine çember geçirmişim. Bu yuvarlağın etrafında dönüyorum. İlkbaharda doğdum. Ömrüm hep ilkbahar kaldı. Şimdi sonbaharımda Olsam da, İlkbaharın neşesi var içimde. Bir dünya hastalık Geçirdim ömrümde Hastaneler evim, Doktorlar ailem oldu. Hemşireler yoldaşım. Gene de yılmadım, Günleri saymadım, Hastane köşelerinde, Babam ben doğunca, Gül Ay demiş bana. Gül yüzümden gülmeyi, Ay çehremden ışığı, Eksik etmedim. Dedim ya KOÇ Burcuyum diye Çok da inatçıyım. Zararı yok, Bazen işe de yarıyor, Her işin zorunu inatla yeniyorum. İnsanları severim, Fakir zengin aramam, Beyaz siyah bilmem. Dünyayı kucaklamak, Gelir içimden. beni seveni de, Sevmeyeni de severim. Hayvanlar, insanlar Çocuklar, ihtiyarlar Zarar gördükçe Kalbimin ucu sızlar. Yardım edebildiğime eder, Edemediğime, Sızlayan kalbimin ateşiyle, Kan dökercesine ağlarım. İki ayakkabım üç, İki elbisem dört olmaz. Paylaşmayı Ölesiye severim. Dedim ya Koç burcuyum diye; Neşeli olmayı, İsmime göre yaşamayı, Birincinin birincisi deyip, Kendimi avutmaya bayılırım. Tabiatı severim, Her ağacı kendi dilinden sevmeyi, Dutu, eriği, elmayı, armudu Okşayıp, Zeytinin nakışlı oyasına Gönül koyarım. Bahçemde, Çiçeklerin binbir rengi, Güllerin ahenginde, Açılan renkleri, Cıvıl cıvıl kuşların arasında, Oturup çay yapıp, Kitap okuyup, Şiirler yazmaya bayılırım. Dedim ya Koç Burcuyum diye; Sevdim mi tam severim. Sevda yüreğimin nakışı, İşlemişim onu bir kere. Gel yüreğim, gör yüreğim Sevda pazarında değil, Gönül çarşısında gezin. Dostlarla, ahbaplarla Dili tatlı, sohbeti sonsuz. Neşeyle sevdalı, Şarkılarla, türkülerle.
Gülay BİRKL Çığlığın Adımları şiir kitabı - s,86/88
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİYOGRAFİM! (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİYOGRAFİM! (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir insan anca kendini bu kadar açık yüreklilikle anlatabilir. Tebrikler. Belli ki, Siz hayatı , yaşamayı ve insanları çok seviyorsunuz.Allah sağlık, sıhhat versin, Hayat yüzünüze hep gülsün. Siz de hep böyle sevecen ve sevilen bir insan olun. Tebrikler, selamlar:))
* * * Bahçemde, Çiçeklerin binbir rengi, Güllerin ahenginde, Açılan renkleri, Cıvıl cıvıl kuşların arasında, Oturup çay yapıp, Kitap okuyup, Şiirler yazmaya bayılırım. Dedim ya Koç Burcuyum diye; Sevdim mi tam severim. Sevda yüreğimin nakışı, İşlemişim onu bir kere. Gel yüreğim, gör yüreğim Sevda pazarında değil, Gönül çarşısında gezin. Dostlarla, ahbaplarla Dili tatlı, sohbeti sonsuz. Neşeyle sevdalı, Şarkılarla, türkülerle.
Harika çok güzel olmuş Gülay hanım, ne güzel insani yönleriniz çıkmış dizelerde çok sevdim, ayrıca bende 15 Nisan doğumluyum burçtaşız sizinle, aynı özellikler bende de var inanın, burçlar doğru söylüyor demek ki, inanmak gerek. Yüreğiniz var olsun, gönülden kutlarım. Sağlıcakla kalınız yaşamda sevdiklerinizle huzur içinde dilerim
HAYATIN GÜLEN YÜZÜ DEMİŞSİNİZ BANA ÇOK MUTLU OLDUM İNSAN BU YAŞTA BİLE İLTİFATLA ONURE EDİLİYORSA MUTLULUKTAN YÜCELMELİ. BENDE YÜCELDİM TEŞEKKÜR EDRİM SEVGİLERİMLE
OY BENİM BİR TANECİK GÜZEL ABLAM SENDE YASEMIN GIBI KOÇ BURCUYMUŞSUN , HİSSETTİM BİLİYORMUSUN? YA BEYAZ YA SIYAH ALACAKARANLIK YOK SEVDALAR SATILMAZ BIZDE PAZARLARDA MEVSIM YA KIŞ YA YAZ YA SEV YA TERKET BIR YANIMIZ HEP NEŞE CİĞERIMIZ YANSADA MED CEZIRLARIMIZ FENA ÇATAR HAYATA BAZEN AZCIK DA DELIMIYIZ CANIM ABLAM NE BIRAZ SIRA DIŞI FARKIMIZIN FARKINDAYIZ ............. ÖZEL ABLAM IYIKI VARSIN ZORDUR TAŞIMAK KOÇ KADINLARINI AMA BIR O KADAR DA SEVDA KADINIDIR AŞKDIR HEP BIR YANI ŞİMDI ANLADINMI GUZEL YÜREKLI ABLAM BU GARIP SEVDA MILITANI NEDEN HAYKIRIR DURUR............ O DA KOÇ AYYY BEN NE SEVINDIM SENI DAHA IYI TANIDIM GÜZEL MISRALARINDA ŞİMDİ BİLİYORUM Kİ DUYGUSAL BEBEK BIR O KADAR DA AKILLI BIR ABLAM VAR TIPKI YASEMIN GIBI ))))))) SENI SEVIYORUM IYIKI VARSIN...................................... BU DELI KOÇUN YÜREĞİNDESIN........... SEVGİLER......
CANIM BENİM BEN BİLİYORDUM BU SEDA MİLİTANINDA BİR ŞEYLER VAR DİYE EVET NİHAYET BULDUM. KOÇUN SONSUZ SEVGİSİ VAR YÜREĞİNDE KORKUSUZ SEVGİ DOLU SENİ SEVİYORUM SEVGİLERİMLE
AAAAA BENİM SEVGİLİ KOÇ ARKADAŞIM ÇOK SEVİNDİM AYNI GÜN DOĞMUŞ OLMAK AYNI RUHU TAŞIMAK GİBİ. TEVEKKELİ SİZİ GÖRÜNCE SEVDİM. HOŞ GELDİNİZ SAYFAMA SAFALAR GETİRDİNİZ IŞIKLANDI BURASI GÜL YÜZLÜ İNSAN SEVGİLERİMLE
Sevgili şiir dostu, şairem Gülay arkadaşım, sana yakışan, usta bir kalem elinden çıkmış, duygusal bir şiirini paylaştım az önce . Çok hoş olmuş. Kutluyor, başarılar dilyorum.Kaleminden şiir ve yazılar, kalbinden sevgi ve sevdan eksik olmasın.Başarılar. Sevgilerimi sana bırakıyorum sayfanda.
Bunlaryaşanmış bir hayatın ne güzel dizeleriydi, sevgi dolu şair yüreğinden inciler dökülmüş, yalnız yolun yarısı bile değil.Ben sizin yaşınızı ikiye katladım.Sendeki o güzel duygular bence bütün şairlerde vardır.Zaten bunlar olmasa şairlikte yapılmaz bu duyarlı ve duygulu gönlü kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Hocam iltifatınıza teşekkür ederim geceleri saymazsanız 33 yaşındaydı o zaman yani üç sene olmul o şiiri yazalı ve ben şimdi 69 yaşındayım ve ne güzel bir iltifatınız la karşılaştım.evet güzel duygularımız olmasa nasıl şair olabiliriz.Yunus diyarına binlerce selam.
Dizeleriniz mükemmeldi.Harika duygulara,harika bir insanlığa sahipsiniz.Koç burcu arkadaşlarım var,çok severim,çok iyi anlaşırım.Gerçekten hayat yolunda başarılı,merhametli,insancıl,sevgi dolu yüreğe sahip harika insanlardır.Dizelerinizi okuyorum,hepsinde sizde de aynı insancıllığı,sevecenliği,mükemmelliği gözlemledim.Tebrik ederim efendim,yine mükemmeldiniz.Selam ve saygılarım kucak kucak.Puanım yine,elbette tam.
Canımsın benim bana gelmek zahmetini göstermişsin yine. Yorma kendini. Ne olur nerde tatildesin bilmiyorum ama gel abla de geleyim sana yardıma Bir buket güllerle karşındayım bu gün sevgilerim seninle
Gel yüreğim, gör yüreğim Sevda pazarında değil, Gönül çarşısında gezin. Dostlarla, ahbaplarla Dili tatlı, sohbeti sonsuz. Neşeyle sevdalı, Şarkılarla, türkülerle.
çok güzel anlatmış sınız biyoğırafinizi kutluyorum kaleminizi yüzünüzden gülücük gönlünüzden bahar eksilmesın sevgi ve selamlarımla İçimden öyle geldi yazdim .
Gönlüdolu hep bahardır Yüreginde dosluk vardır Düşkünlere herdem yardır Koç burcudur GÜLAY HANIM .
Gel yüreğim, gör yüreğim Sevda pazarında değil, Gönül çarşısında gezin. Dostlarla, ahbaplarla Dili tatlı, sohbeti sonsuz. Neşeyle sevdalı, Şarkılarla, türkülerle. DEĞERLİ ŞİİR DOSTU ABLAMIZ NE GÜZEL ANLATMIŞSIN KENDİNİ.TEBRİK EDERİM KALEMİNİ.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Adım Gülay, Türkiyeliyim Geceleri saymazsanız otuz üç yaşındayım ================================ Otuz üç yaşında, Aklı hep başında, Güzellik hilal kaşında, Hele gülüşü, Bakarken süzüşü, Candan sevimli, Sıcak kelemli... severim onu, Ömrümün Sonu.. Tebrikler ...Yüreğine sağlık ..
HakanKurtaran tarafından 7/17/2009 8:19:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
ne kadar güzel harikasın arkadaşım insan da gönül güzelliği oldumu daha ne ister hayattan bir yudum sevgi varsa yüreyinde onun için hep bahardır hayat zengine ezilmeden fakiri ezmeden yaşanan hayat en güzeli doğa ile başbaşa çiçeklerle arkadaş kardeşce yaşamak kutluyorum seni günlerin hep bahar olsun gecen gündüzün sevgi ile yoğrulsun hayırlı cumalar olsun saygım sevgimle
Gel yüreğim, gör yüreğim Sevda pazarında değil, Gönül çarşısında gezin. Dostlarla, ahbaplarla Dili tatlı, sohbeti sonsuz. Neşeyle sevdalı, Şarkılarla, türkülerle.
Çok güzel anlatmışsınız kendinizi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla
MUHTEŞEMDİ.