olasımıdır? bu olanaksızlığın bu umutsuzluğun bu olmazlıkların içinde
açılır da kör talihin gözü bir gün aşk,kapımı çalarmı?
adresi unutulmuş aslında hiç yazılmamış yuvası yapılmamış bu garip kuşun kapısını çalan o "imgelem yar"mı?
olur ya bir punduna getirip çalarım belki bir günü kambur felekten kem gözlerden arınıp ve ayrılıp beşeri tortulardan dindirerek ruh yorgunluğumu geçerim kalbur elekten.
varsay çalındı kapım ve yürek çarpıntısı içinde dayandı ince, kırılgan yapım.
ya sonrası? tüm yaşam boyunca sorgulanmış gelgitlerin bilinmezliğinde hangi yanıt? gelir konar dilime _gir... _bekle... _girme...
...........
dolandı elim,kolum ağzım , dilim kurudu Tanrı-m kayrandan bir demet sun açılsın yolum.
bu yürek ah bu yürek! ince bir iple bağlı derin bir uçurumun kenarında çok yoruldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk,Kapıyı Çalarsa... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk,Kapıyı Çalarsa... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dolandı elim,kolum ağzım , dilim kurudu Tanrı-m kayrandan bir demet sun açılsın yolum.
bu yürek ah bu yürek! ince bir iple bağlı derin bir uçurumun kenarında çok yoruldu. ................Şiir akıcı ve güzel olmuş--5 Kutlarım efendim...... Şu aşk gelir de kapıyı çalarsa.. Şimdiye kadar neredeydin diye bir sor ... bu kayıp aşklar nerede saklanıyormuş .........Selamlarım
Aşk geçici bir delilikmiş Varsın olsun! İçindeki çocukla tanışmakmış Kelimelerin tükenmesi İfade yetersizliği,abukluk başlangıcıymış
Piskopatlık,koruma,bencillikmiş Uykunun gözleri terk etmesi Kulakların tıkanmasıymış,duymazlıkmış En ateşli gecelere gönüllü bekçiymiş Tarifsiz bir heyecan,ter dökmekmiş Varsın olsun!
Aşk’ı yaşayamayanlara,yakalayamayanlara Hiç tadamayanlara,kıskananlara Bir yudum aşk için bitmeyen satırlar yazanlara Bir tene,bir sıcak öpüşün ne olduğunu soranlara Korkutmak adınamı..? aşk’ı rezil ediyorlar..? Varsın olsun!
Aşk süründürsün!gururunu incitsin!yitik düş! Ağla,haykır,gerekirse Mecnun’u,Leyla’yı hatırla Aşk’ını keşfet ve onu kuşat Sabaha kadar esir al Biriktirdiğin duygu hazinenin kapağını ardına kadar aç Ve hepsini ona sun!seyret,seyredil Sev,sar,okşa,şımart Eğer sevdiğine ve sevildiğine inanıyorsan İnancın için yaşa,bir gecelik te olsa Özgürce yaşa ve yaşat Varsın olsun!aşkın seni aşsın
Varsın sabahında ayrılık olsun İnsanı şair yapan acılar değil mi..? Acılarda insanın kendisiyle tanışmasıysa Varsın olsun Yeterki Yeterki varım!yeterki varsın Olsun!..
2007
şiir şiiri doğurur misali nacizane bir yorumum olsun...
okumaktan büyük bir haz aldım dost kalem...şiirle kalın, maviler yüreğinize...
geldi mi? gelmedi mi? geldiyse ne diye bekliyorsun? gelmediyse de ne diye boş yere hayal kuruyorsun? ayrıca çok bekleme bence de yorulursun başkalarınıda karıştırma yolun açık olsun...
bu arada yoga rahatlatır insanı:))
ya da şöyle diyebilirdin kapıyı çalana; --- aşk olsun gel içeri...
sevgilerimle kutbo
Guldane Dal tarafından 7/16/2009 5:01:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
vakit az şair tek cevap bence gir..gerisi kiraz bahçesi ..gerisini zaman halleder..aşk kapıdan neydi ya mantık bacadan mıydı ?şiir güzel cevabın basitliğine bakma.gir de.varolasın.
ya sonrası? tüm yaşam boyunca sorgulanmış gelgitlerin bilinmezliğinde hangi yanıt? gelir konar dilime _gir... _bekle... _girme... ... mantık susar_ ayakların herbir adımı bir sözcük oluverir_ kim bilebilir ...
ah bu yürek!
ince bir iple bağlı
derin bir uçurumun kenarında
çok yoruldu.
Çok güzel beğenerek okudum beknenen aşkın güzel bir anlatımı.Selamlar.