(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTAMAM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTAMAM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu güzel şiiri okuyan asla unutamaz, unutmamalı, unutamayacak bence, çok güzel bir şiir, o derecede mükemmel bir Zeki MÜREN şarkısı, şiir şarkılaşmış, şarkı da adeta şiirleşmiş gibiydi, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Geçmiş Günler YUNUTULMAZ UNUTULMAZ... Bu aşk ömür boyu unutulmaz unutulmaz... O kadar içten ve gerçekçiydi ki, bir an daldım satırlarda .. Yüreğinize sağlık .. Çok güzeldi...
Unut demekle unutulmaz ki... Çok içten, duygu yüklü mısralardı... Yorum da harikaydı... Çok güzel bir şiirdi, yürekten kutlarım canan hanım, Saygılarımla...
Ne kadar güzel , ne kadar içten ne kadar samimi sağanak duygular Közlenen arif saygın yüreğe gönüller dolusu selam ve saygılar iyik iyiki ceynan hocam var Saygılar _______________________________Ali Cemal AĞIRMAN________________________
Unutmak zor olur değerli şairem,hatta imkansızdır.Hüzün dolu,duygu dolu,mükemmel dizelerdi.Hüzünler uzak olsun dilerim.Selamlarımla.Puanım elbette yine tam.
DEĞERLİ HANIMEFENDİ NE GİDEN GÜNLER NE DE GİDENLER MALESEF GERİ GELMİYOR AMA TIPKI SİZİN ŞİİRİNİZDEKİ GİBİ UNUTMAK DA ZOR HER NE KADAR UNUT DESEK DE UNUTULMUYOR ŞİİR TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL MÜZÜK TARİF EDİLEMEZ GÜZELLİKTE TEBRİK EDERİM PUANIM TAM SAYGILARIMLAA PUANIM 5
her zaman içten samimi ve yalın ben oldum olası bu tür şiirlere aklı başında şiir derim , sevmiyorum imgelere bulanmış dolambaçlı söylemleri vesselam , hele yorum tam bir hissedişti , eksik olmayın canan hanım
ablası...şiirin yazımına falan bakmadım müziği okunuşu sesinizden dinlemek anlatılmaz bir haz verdi bana... Hele Zeki Mürenin sesi nasıl mutlu etti bu şiir beni anlatamam uzun bir yolculuk yaptım geçmiş yılların içinde ve o kara gözlü esmer kızı bulamadım oralarda abla... güzel yüreğine sağlık sevgiler saygılar ablası....
bu ne güzel bir sevda...unutamaz böyle seven bir yürek...yorumda..şiirde müthişti..ayrıca değerli sanatçımız Zeki Müren 'inide anmış olduk bu güzel şiir sayesinde...tebrikler..sevgiler...selamlar..