(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Kelebek Düştü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Kelebek Düştü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NEDEN SON ŞİİRİMİ OKUMADIN DEMEYİN SAKIN YASMINE BELKIDE BU GÜN RUHUM KELEBEKLERDE AYNI ONLAR GIBI PIR PIR KANAT ÇIRPMAKTA DELİ YÜREĞİM BUYDU ARADIGIM GÜZEL DİZELERİNİZDE BULDUM. KELEBEKLER DÜŞERKEN ACIR ŞAIRIM SESSIZ LAL ÇIGLIKLARDA AGLARLAR HİSSETTİM GÜZEL YÜREĞİN SESINI KUTLARIM ......................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN MİSLER GİBİ KOKSUNLAR BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
düşerken kelebek hafifliğini düşlemek...:))) harikaydı celal....gerçekten zekice bir çalışma... nasıl koca bir dünya...aşk içinde yaşanan bir akrep yalnızlığı ve o yalnızlıkta bir kelebek düşü... ve hayattan elini eteğini çeken bir özgürlük...
tebriklerimle...........................sevgim çokca...hele bu şiire ....:))
ömür geçtiğinde kelebek gibidir zaten ha 3 gün ha 100 sene ama bitince hepsi son ama arada yaşanan güzellikler önemli gerisi boş ölür ve gidersin........saygılar tebrikler
an gün içersinde hep pamukipliğine bağlıdır ve öyle çok süprizler yaşatır ki bizlere, çouklar gibi sevinebiliriz de ağlayabiliriz de ama uçurtmalar hep uçsun arkadaşım...sevgimle...
Kelebek kanadına işleriz belkide aşkı. kelebeğin ömrünün 3 gün olduğunu bile bile.. Kutluyorum Celal Bey sizi, kaleminizi ve bu güzel dizeleri yazdıran yüreğinizi...saygılarımla..
Bir gün de olsa ömürleri kelebek gibi uçup kelebek gibi düşüyorlar, Ya biz insanca yaşayıp insanca düşebiliyor muyuz yaşamdan, Belki insanca yaşanan bir tek gün bir ömre bedeldir de biz bilmeyiz kelebekler bilir...
dokunan dokunduran dizelerdi yine , kelebek kanadında bir yaşam uçurtma özgürlüğünde bir hayat diliyorum dostum iyiki varsın , iyiki dostumsun var olasın nur olasın
AYNI ONLAR GIBI PIR PIR KANAT ÇIRPMAKTA DELİ YÜREĞİM BUYDU ARADIGIM GÜZEL DİZELERİNİZDE BULDUM.
KELEBEKLER DÜŞERKEN ACIR ŞAIRIM SESSIZ LAL ÇIGLIKLARDA AGLARLAR
HİSSETTİM GÜZEL YÜREĞİN SESINI KUTLARIM ......................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ
BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN,
BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........