(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Kurak Yaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Kurak Yaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eh ne yapalım Murtaza! haklısın dedi kadın, kocasına cehenneme döndü mutluluğumuz ne saz ne caz bu hafta sonu izin al bari de bahçeyi kaz
bir gün çalışmasa alıcı kuşlara borçlanırdı adam peşine düşerdi herkes
bırak beni be heeey kahpe düzen diye haykırdı adam sadece bir nefes ............................................... BİLİRİM NE YAŞAMLAR GİZLİDİR BU ŞİİRDE HASAT BU YAZ HARBİ KESAT ORALARDA ÇOK SICAK BİR YAZ GEÇİM DERDİ GÜNEBAKANLAR
YÜREGİNİZ ŞİİR ÇİZGİSİNDE ÇOK BAŞARILI BİR EMEK ÇIKARMIŞ HAKİKATİ GÖZLER ÖNÜNE SEREN
Ne vardı sanki hanım sözü dinleseydi Murteza efendi ?...Bak işte, hiç yaşanmamış gibi bir nefeste gidiverdi hem borçlarıda kaldı nolcak şimdi ?....:)) şaka bir yana umarım derin bir nefes almıştır yaşamak için hepimizin ihtiyacı olduğu gibi...
Düründürücüydü,düşündüm !...Bundan sonra bir şeyi düşünürken 2 kez daha fazla düşüneceğim,tebriklerimle sevgili Celal Çalık,yüreğine sağlık arkadaşım !...
:)))) Celal'in şiirdeki espiri tarzı çok hoşuma gidiyor rıfati...Espri yaparken de aynı zamanda içerisinde bulunduğu yaşamın zorluklarını da dile getiriyor ve bu da ayrı bir güzellik katıyor tabiki şiire...
nedense benimde aklıma böyle bir espri gelmişti yeminle söylüyorum kopya yok... yani bahçeyi kazma eyleminin mecazi manada kullanıldığını düşünürken finalde başıma öyle bir bir balyoz indi ki hala kendme gelemedim... :))
Ben de sana Tekirdağ köftesi ısmarlarım:))) üç kişi mi olalım diyorsun, sen, ben ve bir de felek öyle mi?.. yok yok, felek evde kalsın bence:))) çok hoşsun, sevgilerimi yolluyorum arkadaşıma, karşılaşırsak ben yaparım arkadaşımı ali nazik...
ya canım arkadaşım yaptın yine yapacağını vallahi öldüm kırıldım gülmekten ağzına sağlık bir ali nazik kebabı ısmarlarım rast getirirse bizi felek :)))
bir gün çalışmasa alıcı kuşlara borçlanırdı adam peşine düşerdi herkes .... Çoktaaan borçlandık her yere hocam çoktan. Artık bir nefeslik rahatlamalar kurtaramıyor bizi maaalesef. Güzel ve içimi burkan bir şiir. galiba bir çok okuyanında içi burkulacak. Saygılarımla.
diye haykırdı adam
sadece bir nefes
harika gerçekler..yüreğinize sağlık
selam ve saygılar