(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çarığını Yiyen Dedem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çarığını Yiyen Dedem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın KAHRAMAN müsade ederseniz sonsuz saygı ve hürmetle elleriniz den öpmek isterim merak ediyorum acaba şimdi çarığını yiyen dedeleri hatırlayıpta silkinip kendine gelen vatandaşımız var çok merak ediyorum sanki bu memleket bir yere sipariş verilmişte böyle tornadan çıkar gibi ellerine teslim edilmiş gibi öylolmuş olsa bile onuda çapaklandırmaya kalkıyoarlar zaten uğruna canların verildiği kanların döküldüğü her ayak basışımızda şehit toprağını incittiğimiz için o topraktan özür dilenmesi gerekirken üstünde çok af buyurun it dalaşı yapılması hangi kahraman ecdadın torunlarına yakışır bilemiyorum bilemiyorum duyarlı yüreğinize binlerce selam olsun can tebrikler
AYRICA DEDE DEN VE YENEN BİR ÇARIKTAN HATTA YENEMEDEN BOĞAZA DURAN BİR ÇARIKTAN BAHSETTİĞİNİZ İÇİN OLSA GEREK BU KADAR ÇOK YORUM ALMIŞSINIZ SANIRIM NASIL BU KADAR RUHSUZ OLABİLİYORUZ ANLAMIYORUM İKİ DUDAK BİR GÖBEK SÖZCÜĞÜ EKLESEYDİNİZ ŞİMDİ KIRKLARCA YORUM OLACAKTI ŞİİRİNİZİN ALTINDA ANLAYAN ANLAMIŞTIR SELAMLAR YENİDEN
şenerkahramansoylu tarafından 7/24/2009 8:16:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey güzel yürekli şair.Hislerimin tercümanı oldunuz.Günümüzde o kadar çok rehavete kapılmışız ki ekranlarda herşey güllük gülistanlık gösterildiği bir dünya gösterilirken , daha nice soydaşlarımız kurtuluş mücadelesi verirken, bizler sözümona yurdumuzu kurtarmış hala teröristlere karşı savaş verirken çocuklarımız şükürsüz büyüyor.Ana dilini, asıl önemlisi tarihini unutuyor.Kahvaltıda peynir yemem jambon isterim diyor.Normal ekmek değil tost ekmeği isterim diyor.Bunu yemem şunu yemem deyip ni'metin kıymetini bilmiyor.Çöpler ekmekler le dolup taşıyor.Bu satıları yazarken gözlerim dolu dolu oldu.Allah yüreğinize sağlık bileğinize kuvvet versin.Kaleminiz daim olsun değerli şairim.Saygılar sunuyorum.
Çok teşekkür ederim efendim bu anlamlı sözleriniz için.Kıymet bilmeyen bir neslin geldiğinin farkındayım. Daha da kötüsü iki kuruşa tamah edip ülkesini satmaya çalışan insanların bulunduğu bir memlekette yaşıyoruz.Utanıyorum. "Ey Türk istikbalinin evladı! İşte bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk istiklal ve Cumhuriyetini kurtarmaktır." özdeyişini söyleyen ATAM, bizler hala yaşıyoruz ve görevimizin bilincindeyiz.Saygılarımla.
Bu Cennet vatanı canı pahasına savunup da gelecek nesillere müreffeh bir ülke bırakanlara gereken vefâyı gösterebildimi acaba gelmiş olan bu nesil.? Çoğu çarığın adını yeni duymuş, hamburger arası bir şey herhalde demekte. Ayağa giyilen ve çorapdan biraz kalınca ve dahi Öküz gönünden mamûl olduğunu bilmemekte.! Boşuna mı savaştı o gaziler ve şehitlerimiz. Ot yediler, börtü böcek yediler de bu vatanı ağyâra yâr etmediler. Yeni nesilin bir vefâ borcu var, o değerlerimize. Benim dedem de Çanakkale de bir şarapnel parçası ile vurulup gazilik mertebesine erişenlerden. Ölünceye kadar sol böğründeki o meş'um delikten guddeler sızmış ve her vakitte abdest alırken oraya bir bez parçası tıkamış ve namazını edâ etmiştir. Yüce Rabbim mekânlarını cennet eylesin, Yeni nesile de akıl ihsân eylesin. Vefâlı kardeşime de güzellikler ihsan eylesin. Çok eski bir vefâyı hatırlattığı için. Sağlıcakla kalasınız.
Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Bu ülkenin her evinde en az bir şehit var: Atası, dedesi,babası ve ne yazık ki evladı...Şehitlerimizin ve gazilerimizin bize emanet ettiği bu vatanı koruyup gelecek nesillere teslim etmeliyiz.Ben bir öğretmen olarak, öğrencilerime bu bilinci aşılamaya çalışıyorum.Bize emanet edilen bu vatan, emanet edilecektir gençlere. Bu şiirim ise ahd-ı vefaydı dedeme, dedem gibi fedakar dedelere...Bir nebze başarabildiysem ne mutlu bana. Çok teşekkür ederim. Saygılarımla.
AYRICA DEDE DEN VE YENEN BİR ÇARIKTAN HATTA YENEMEDEN BOĞAZA DURAN BİR ÇARIKTAN BAHSETTİĞİNİZ İÇİN OLSA GEREK BU KADAR ÇOK YORUM ALMIŞSINIZ SANIRIM NASIL BU KADAR RUHSUZ OLABİLİYORUZ ANLAMIYORUM İKİ DUDAK BİR GÖBEK SÖZCÜĞÜ EKLESEYDİNİZ ŞİMDİ KIRKLARCA YORUM OLACAKTI ŞİİRİNİZİN ALTINDA ANLAYAN ANLAMIŞTIR SELAMLAR YENİDEN
şenerkahramansoylu tarafından 7/24/2009 8:16:02 PM zamanında düzenlenmiştir.