(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ŞİİRİMİN TAM KALBİNDE BİR UYAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ŞİİRİMİN TAM KALBİNDE BİR UYAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, sonunda üyeliğim aktif oldu ve ben de aranıza katıldım. Şiirlerimle iştirak edeceğim ben de. Şiirinize gelince, kurgu olarak değişik bir şiirdi. samimi ve içten bir anlatımdı.
lugaz gibi..maviden hiç baksedilmiyor ama maviler içinde kalıyorsunuz..incinin beyazı sevginin kırmızısı siyah beyaz resimde siz aslında bütün renkleri okuyabiliyorsunuz..güzel kurgu bol şiir
YORUMUMUN YORUMUNA HARİKA BİR AÇIKLAMA EKLEMİŞSİNİZ... ÜSTELİKTE GAYET SAMİMİYDİNİZ... BU TAVRINIZA NE KADAR SEVİNDİM ANLATAMAM.... BANA AÇIK OLMANIZ BENİ ZİYADESİYLE MUTLU ETTİ... LAYIK OLMAYA ÇALIŞIRIM... TEŞEKKÜR EDERİM TUTUMUNUZA !.....
Teşekkür ediyorum efendim. Şiir denilen denize aşkla adım attım. Ama o adım, denizde çok ufak bir adımmış, anladım. Meğer şiirin kendisi aşkmış, aşka çağrıymış. Bu şiir, benim şiire olan aşkımdı. Diğer aşklar geçiciydi, bir bahar gibi, bir nisan gibi...Geçici aşklar için ağlayak da kalemden mi olak? Saygılarımla.
ah be bi denem! ağlayak da kalemden mi olak..
ÇOK GÜZELDİ NURAY HANIM..
YÜREĞİNİZE SAĞLIK