Yârim çıkmış pencereye el eder, Yozarkacı gün aşırı yol eder. Gözü değil gaşı beni del’eder, ...............Yolların yokuşu zor geldi bana, ...............Binbir nazlarıyla taygeldi bana.
Göğnücek tepesi bir ince yoldur, Gel bizim guyudan destini doldur, Yadigâr verip de göğnümü oldur, ...............Ikırcık karanlık yâr geldi bana. ...............Gözeller içinde taygeldi bana.
Düveyi gatmış da gelir çobana, Beni goyup gitmeseydin yabana. Ölesiye ar gelecek o bana. ...............Doğduğum bu yerler dar geldi bana. ...............Sözünde durmayan taygeldi bana.
Yayladan geldim de yol yorgunuyum, Akan çaylar ile göl durgunuyum. Şeydâyı bülbülde gül vurgunuyum, ...............Yandı ciğerlerim kar geldi bana, ...............Ateşler içinde taygeldi bana
Haydin gızlar gidek burçak yolmaya, Yârinen yollarda yoldaş olmaya. Yedi türlü yemişleri almaya. ...............Elmanın yanında nar geldi bana, ...............Gözleri sürmeli taygeldi bana.
Çerçiden aldığım kenger sakızı, Sırtında şeleği gelir ekizi. çok aradım bulamıyom o kızı, ...............Muhanet bağından zâr geldi bana, ...............Ahde vefâ bilmez taygeldi bana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAYGELDİ BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAYGELDİ BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah analı, babalı büyütsün can abim, Rabbim güzel yazılar yazsın acısını vermesin, kutlarım güçlü kaleminiz daim olsun... Çok tatlı bir bebek Allah nazardan saklasın yerim onu :)))
ALLAH NURLAR İÇİNDE BÜYÜTSÜN BEREKETİNİ BERABERİNCE GETİRSİN ÇOCUK SENİNSE EĞER ÇOK GÜZEL BİR ANADULU DİLİNDEN ANLATIM TEBRİK EDERİM GÜZEL ŞAİRİ VE ŞİİRİNİ....................
resimdekileri merak ettim.çok tatlı bir bebek ve bir okadar da güzel bir bayan...kaleminiz daim olsun... şiiriniz de çok hoş.orjinalliğinizi korumuşsunuz..tebrikler.