(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDİ KIYAMET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDİ KIYAMET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her ağır imtihanda kendi kıyametini yaşıyor insan.Her yaşayış ise günahlara kefaret elbette.Saretmesini bilene.Peki gerçek kıyamete ne kadar hazırız?Allah (C.C) kıyamet günü geldiğinde cümlemizi yüzü ak olanlardan eylesin. Rabbim her zman keleminizden satırlara mana aleminden dizeler yazmayı nasip etsin.Yüreğinize sağlık...Saygılar
eline sağlık syın şair geldimi gelmedimi tam bilinmez ama öylede normal bir zamanda olduğumuzu var sayamayız genede şiirinle şiirlerinle var olasın saygılarımla
İnler alem,Allahu ekber, İyi amel,mizanda rehber, Açsa kucak,Yüce peygamber, Çok var dedik,geldi kıyamet.. Tem.09
"bindik bir âlamete, gidiyoruz kıyamete" gibi bir söz vardı, gerçi kıyamet ve benzerleri Allah işi de yine de boş bir laf değil günümüzdeki gidişata bakacak olursak.. güzel ve etkin şiirinizi kutlarım,saygımla,selamlar...
oktayzerrin tarafından 7/10/2009 1:43:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
sadece güzel bir şiir değil, aynı zamanda şairin güzel yüreği, kültürü, imanı da var şiirde. harika bir çalışma olmuş sayın şair.. tebrik ve saygılarım sizinle... sağlıcakla kalınız...
Güneşin ters,doğduğu zaman, Mehdi Deccal,halimiz yaman, Yec’üc mec’üc,yer gökte duman, Çok var dedik,geldi kıyamet..
Cami namaz,şükür asıldı, İki rekat, namaz kim kıldı, Hicaz yandı,kabe yıkıldı, Çok var dedik,geldi kıyamet..
Dâbbetü’l-arz,çıktı yok derman, Asa-Mühür,Musa Süleyman, Mümin kafir,ayrılır heman, Çok var dedik,geldi kıyamet..
Dinden çıkmış,vurdunsa ödül, Ahir zaman,aldatmadı gül, Cennete yol,sıratın sümbül, Çok var dedik,geldi kıyamet..
Dirilir ruh,mizana koşar, Akar terler,can canı boşar, Şefaatcin,başları okşar, Çok var dedik,geldi kıyamet..
Kutlu Resul,sancak açmış bak, Yerin varsa,mutlusun yüz ak İç kevseri,başa güller tak, Çok var dedik,geldi kıyamet..
İnler alem,Allahu ekber, İyi amel,mizanda rehber, Açsa kucak,Yüce peygamber, Çok var dedik,geldi kıyamet..
Yüreğinize sağlık kardeşim,kıyamet alametleri zuhur etmeye başladı,Yüce ALLAH bilir .Biz günahkar kullarını sırat-ı müskakim yolundan ayırmasın ve sırattan hızlı şekilde geçmeyi nasip etsin,kutluyorum güzel şiirinizi...
VAY HALLERİMİZE DEDİM TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU DEĞERLİ KARDEŞİM DERİN DERİN DÜŞÜNDÜREN SİLKELEYEN BİR ŞİİR Dİ ŞİİRDEN ÖTE UYANIN DER GİBİYDİ SENİN YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM ALLAH RAZI OLSUN SENDEN
Rabbim her zman keleminizden satırlara mana aleminden dizeler yazmayı nasip etsin.Yüreğinize sağlık...Saygılar