(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZAMAM Kİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZAMAM Kİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlatım çok güzel, şiir de öyle ... seslendirme her zaman ki gibi...
Bazı şeyler şairimizin dediği gibi yazılamaz , yazılsa okunamaz .. Hatta söylenemez, söylense de anlaşılamaz ... Ancak sus ve dinle diyecek birisi varsa yüreğinizde ona yöneliktir ..
Yazacak hem çok var, satırlara sığdıramadıgımız; hem hiç birşey yok, yüreğinde kuytularında saklı kalmış hayatın acısı... Neyi Yazayım derken, zaten fırtına gibi esmiş yüreğinden diyemediklerin. Çağlamışsın Ceynanım ...
Hoş Geldin, Sevginle, şiirinle, ipek gibi ruhu okşayan sesinle, içimi ısıtan o melek enerjinle HOŞ GELDİN..
Dünyanın adaletsizliğini yaz,Kalem kağıt varsa, Yaz ki görmeyenler görsün şu adaletsizliği.... Gelecek tüm haksızlıklar,kağıtta yer darsa, Anlat sesli oku bu zalim taraflı basiretsizliği. Yürekten Tebrikler. Saygılarımla ..
selam ve saygılarımla