(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uçuk aşk kaldırımları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uçuk aşk kaldırımları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bomboş bir sokak gibi içim ıssız ve yüreğim işsiz uçuk aşk kaldırımlarında
örselenmiş umutlar taşıyorum kuytu boşluğunda yerini doldurabilecek bir aşıkla
façalı sevda yarasında merhem arıyorum ayrılığıma
..........................
kendimi anlatmaya kalksam sözcükler altımdan kalkamaz bir tümce yazmaya ya da bir dize kazmaya en doğal halde
kendimi tanımlamaya çalışsam hiçbir sanat türü özelliğimi kendi içinde sunamaz kazanamaz beni özgün eserler
ve kendimi dışarılara salsam hiçbir rüzgar esintimi bir adım öteye taşıyamaz kaldıramaz beni yerimden yığınlarca ton binalar sokaklarda yollarda ben yürüsem bir an için
....................................... MESELCİ 5 Eylül 2009,,,11.15
Hayatı kelimelere dökmek kolay ama sığdırmak zordur.
Birini sevmekten mahrum kalarak, kalbin işlevsiz kalmasını ifade ettiğiniz; 'yüreğim işsiz' benzetmesi oldukça güzeldi.
O kaldırımları ki; insanın elleri boşken yürümek bazen ölmek gibidir. Bir de geçen her silüette kaybedilen birini izlemek insanın içinde taşıdığı dramanın yüzüne vurduğu şaşkınlık acının bir garip halidir.
Şiirin sonuysa, tomurcukları hala yeşil tutabilen bir umut ve aşkın aslında nasıl bir bağımlılık yaptığının işaretiydi.
Kısaca, acı çekmek yerine; aşkı aramanın ifşa edildiği kısa ve umut verici bir şiirdi.
Bir şairin dediği gibi; Mecnun gibi arkandan koşan kulun olayım Bir kor saç içime ocaklar gibi yanayım Sensiz geçen bu acı rüyadan uyanayım Mecnun gibi arkandan koşan kulun olayım...
Gönül deryanız ummanlar gibi sizin efendim.... Deryaları aşıpta geldiğiniz belli.... Sineniz sevda ateşiyle dolu besbelli.... Yüreklerde var olunuz ....Saygılarımla....