(Okyanus Postanelerinden) mektuplar gönderdim yıllarca Kaçamak idamlarımın sehpasından İnlendim şiirlere Boynumda cehennemin duaları Şeytan sofrasında kafiyeler dilendim direnememelerime. Tütsü bakireliğinde ruhumla Ganj nehrinin kül kokan beden akıntılarında sürüklendim Ve her sensizlik bir okyanusa çıkan ölü bedenimdi sevgili Şarap gibi aşk kokan şişeleri hırçın dalgalarla, yosun pullu sen kırıklı sahillere gönderdim.
(Kar İpliklerinden) hüzünler ördüm ruhuma yıllar geçtikçe. Lirik simler düştü gül yapraklarından Yokluğunu giyen cansız yıldızlarla sadece bendim (Yetim ıslaklar) dost oldu dudaklarıma Ayasofya duvarlarının önünde Tanrıya gözlerinin renginde dualarla seslendim Duyuramadım sesimi (Soğuk tenime günahlar cazip geldi) Cehennemin kapsında aç sevdalar yağmaladı düşlerimi Esiri oldum her dokunuşun ,ipek kozasında bize ait tutkuları öldürendim.
(Siyah salkımlar) kopardım hiçliğin coğrafyasında (Nefes mavisi) soluklarımı bir alkadras kuşçusu özgür bıraktı Bir damla yağmur yanmışlığıyla ulaştım pas kokulu rıhtımlara Işığa vuran gölgeler gibiydi her uzaklaşan gemi,çaresizce bekleyendim. Sen ise gelmeyendin sevgili Umutla beklediğim ama gelmeyendin.
(Aşk masalımda bir cinayet romanıydı) sonrası her kadına sende dokundum,her kadını bize ait anılarla aldattım İntihar eğilimli sevişmelere bıraktım bedenimi . Seni seviyorum cümlesiyle birçok kez küfrettim aşka Ruhum tin uykulara esirken seni aramaktan çok bir ben aradım ıslak vücutlarda,bulamadım. Denedim,bir çok kez içimdeki seni öldürmeyi beceremedim. Zaten bir seni öldüremedim Bugün azılı bir suçluyum bir çok kadında, sadece aranmıyorum artık yok yüzümün aksi aşk aynalarında.
Sen çıkıp gelmedikçe unuttum (En son ne zaman eylüldü ) hatırlamıyorum Gözlerim okyanus sessizliğinde eski bir mektupsun artık yazmadığım Ve okumadığım bize ait satırlarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zaman Düeti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zaman Düeti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.