(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK İNCİNİRSE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK İNCİNİRSE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah sevgili!... nefes almak için ne kadar muhtaçsam sana yaşamam için o kadar olmamalısın hayatımda...________________hayatın ecelle/ecelin hayatla keiştiği noktadır sevda...
kara kalemim serçe çizmek üzere yola çıkıp kimsesizliğe bürünmüş yüzünle buluşuyorsa aklımdaki renkler reddetse de gözlerini tuvalimi işgal eden portrende canlanıyorsa siyahlar ellerim mi günahkar?...
çığıl..ayrılıklar aşkın e vitamini , sen şiirin c vitaminisin ...şiirden alıntı yapamam her dizesini sevdim..şiir sensiz öksüzmüş neredeydin yıllardır .. incinme öpünce geçer Öptüm.varolasın.
sığındıkça rüyalarına korkularım avuçlarında gözyaşlarım kanar cümleler gecenin kıyametini yaşarken anıların yetim çığlıklarında çiğnenmiş bir ismin ne önemi var? ***************** haklı tespit ve doğru söylem başka söze ne hacet... sevgilerimle
tezatlıklar içindeyim adım adım ördüğüm duvarlara çarpışım bu yüzden ahh aşk yoksa hiç kıyar mıyım ben sana öperim öperim ufff olan her bir yerini razıyım ben son nefese
ah sevgili!... nefes almak için ne kadar muhtaçsam sana yaşamam için o kadar olmamalısın hayatımda... .......... ikilemli bir dize.... .. yakında ..uzaksın uzakta...yakınsın bana... ... tebrikler
bu bir duvar yazısı çığıl... izmir de ege üniversitesi iktisadi idari bilimler akademisi duvarına yazmışlardı...yazıyı ilk gördüğümde çok hoşuma gitmişti... çünkü yazının altında yazanın adı vardı..."aşkın"
şiire gelince;
"yaşamam için o kadar olmamalısın hayatımda" diyemiyorum... belki de bu yüzdendir sürekli incinmesi...ama bunu biliyorum...