(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru etmez,iki yanlışın, Bakarsan bağ,bakmadın orman, Güzel amel,olsun uğraşın, Ey kul uyan,an ahir zaman...
Kalbler viran,süslü camiler, Hor bakıldı,yetim aminler, Bol okursan,korur Yasinler, Ey kul uyan,an ahir zaman...
Faiz karmış,fetva ulaştı, Kaçamadın,tozu bulaştı, Fitne evde,insanlık şaştı, Ey müslüman, bak ahir zaman..
Toylar başa, idare berbat, Irz değersiz,deyyusla sebat, Cahil alim,ilimsiz abat, Ey kul uyan an ahir zaman..
Bina kat kat,başlamış yarış, Zina özgür,gıybete dalış, Hakla savaş,günahla barış, Ey kul uyan,an ahir zaman...
Fasık dinsiz,gördü itibar, Kadın örtmez,elbise dar, İman yetim,gırtlağa kadar, Ey müslüman, bak ahir zaman..
Kadın erkek,sapıklık saygın, Fuhuş ölüm,katliam yaygın, Çaresiz bak,gelecek kaygın, Ey kul uyan,an ahir zaman...
Zulüm ağır,eğdik ya boyun, Kurtlar çağdaş,yobazlar koyun, Haydi artık,gafletten soyun, Ey müslüman, bak ahir zaman..
Elinize ve yüreğinize sağlık mükemmel bir şiir okudum,inciler dökülmüş gönül kaleminizden,Ahir zaman Ümmeti olarak imtihan çok ağır,kazanmak çok zor Allâh yardımcısı olsun tüm kardeşlerimizin,imtihanın en ağırı kişinin evladıyla ve hanımıyla imtihan edilmesidir.kimisi zengilnlikle ve fakirliklede imtihan edikir,Şeytan her an görev başında,nefis ile şeytan bir olunca,doğru yola erişmek zorlaşır,dünya süs ve zevklerini güzel gösterir,ona uyar,ama Rabbimizin verdiği bunca nimetlere karşı 5 vakit secde etmesi zor gelir nefise,oysa ki ölümün ne zaman bizi nerede bulacağı hiç belli değildir,ne için biriktiriyor insanoğlu,dokuz metre bez için değer mi misafir değilmiyiz fani dunyadaa...saygı ve selamlarımla...
Bir çoşku var,dolu doluyum, Hüzne açık kara kapılar. Ezen geçer,çile yoluyum, Fani dünya,devrik yapılar.... ******************************** *Geçici dünyada her şey boş. Herşey yalan, Geldik madem herkez gibi biraz oyalan, Diye diye bitiyor ömür. Saygım ve takdirlerimle efendim...
Doğru etmez,iki yanlışın, Bakarsan bağ,bakmadın orman, Güzel amel,olsun uğraşın, Ey kul zaman,ahir zaman...
Maneviyatı haz veren güzel öğütlü dizeler.Allah ameli güzel olan kullarından olmayı nasip etsin bizlere.kutluyorum kaleminizi, yüreğinizi değerli dost kalem.selamlar.
Doğru etmez,iki yanlışın, Bakarsan bağ,bakmadın orman, Güzel amel,olsun uğraşın, Ey kul zaman,ahir zaman... Haz.09 ZEVKLE, COŞKUYLA OKUDUM, TEŞEKKÜRLER, TEBRİKLER, SAYGIMLA...SELAMLAR...
Doğru etmez,iki yanlışın, Bakarsan bağ,bakmadın orman, Güzel amel,olsun uğraşın, Ey kul zaman,ahir zaman...
Kısa fakat çok anlamlıydı dizeleriniz. Devrik yapılar insanoğlu, bir düzeltemedi yolunu, şeytanın peşinden gider durur ömür boyu. Gül yüzlü Hz. Muhammed(sav) çağırıyor, şeytanı bırak takip etmeyi, en doğru yol Muhammed Mustafa'(sav)nın yolu, ey insan onun yolunda büyü. Göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor ömür, ahiret azığını doldur filene, gittiğin yerde azık bulamazsın belki de. Cehennem dediğin dal odun yoktur, herkes odununu kendi götürür. Çok güzeldi, yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım.
Bir çoşku var,dolu doluyum,
Hüzne açık kara kapılar.
Ezen geçer,çile yoluyum,
Fani dünya,devrik yapılar....
O’nu ümmet,sevdi görmeden,
Müjde vermiş,gülmüş gülyüzü,
Duy çağrıyı,ecel gelmeden,
Ecr onda bir,söz Resul sözü…
Doğru etmez,iki yanlışın,
Bakarsan bağ,bakmadın orman,
Güzel amel,olsun uğraşın,
Ey kul uyan,an ahir zaman...
Kalbler viran,süslü camiler,
Hor bakıldı,yetim aminler,
Bol okursan,korur Yasinler,
Ey kul uyan,an ahir zaman...
Faiz karmış,fetva ulaştı,
Kaçamadın,tozu bulaştı,
Fitne evde,insanlık şaştı,
Ey müslüman, bak ahir zaman..
Toylar başa, idare berbat,
Irz değersiz,deyyusla sebat,
Cahil alim,ilimsiz abat,
Ey kul uyan an ahir zaman..
Bina kat kat,başlamış yarış,
Zina özgür,gıybete dalış,
Hakla savaş,günahla barış,
Ey kul uyan,an ahir zaman...
Fasık dinsiz,gördü itibar,
Kadın örtmez,elbise dar,
İman yetim,gırtlağa kadar,
Ey müslüman, bak ahir zaman..
Kadın erkek,sapıklık saygın,
Fuhuş ölüm,katliam yaygın,
Çaresiz bak,gelecek kaygın,
Ey kul uyan,an ahir zaman...
Zulüm ağır,eğdik ya boyun,
Kurtlar çağdaş,yobazlar koyun,
Haydi artık,gafletten soyun,
Ey müslüman, bak ahir zaman..
Elinize ve yüreğinize sağlık mükemmel bir şiir okudum,inciler dökülmüş gönül kaleminizden,Ahir zaman Ümmeti olarak imtihan çok ağır,kazanmak çok zor Allâh yardımcısı olsun tüm kardeşlerimizin,imtihanın en ağırı kişinin evladıyla ve hanımıyla imtihan edilmesidir.kimisi zengilnlikle ve fakirliklede imtihan edikir,Şeytan her an görev başında,nefis ile şeytan bir olunca,doğru yola erişmek zorlaşır,dünya süs ve zevklerini güzel gösterir,ona uyar,ama Rabbimizin verdiği bunca nimetlere karşı 5 vakit secde etmesi zor gelir nefise,oysa ki ölümün ne zaman bizi nerede bulacağı hiç belli değildir,ne için biriktiriyor insanoğlu,dokuz metre bez için değer mi misafir değilmiyiz fani dunyadaa...saygı ve selamlarımla...