(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Farkı farketmek... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Farkı farketmek... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hep dolu dolu şiir ve hep anlamlı..ve böyle kısa şiirlere dolu dolu anlamlar yüklemek te zordur bilirim..ama her zamanki ustalığınla farkını gösteriyorsun bize bitanem..
yazan yüreğine ve emeğine sonsuz sevgilerimle canım..
Bende şiirlerini fark ettiğimde anladım sol yanında yeşeren umudu uzun bir aradan sonra şiirlerini okumak mutlu etti beni sevgili güldane sanırım bir süre daha buralarda olmayacağım fırsat buldukça şiirlerini okuduğumu bilmeni isterim..Sevgiyle.
yokkene ne harika şeyler yazmışsın sayfana şimdi hepsini ağız tadıyla okuma zamanı...
şiirin bu derin anlamını sadece kaleminde okuyorum harika kurgulana ve anlam yoğunluğu ile okuyucuyu büyüleyen bir çalışma tarzı derin anlatım uctaca ve sade imgeler ustalık birazda bu olsa gerek saygılarım can
farketmek için farkı farklı olunmalı bilmeli günün diğer güne benzemediğini yağmurlu günde neden güneş açtığını bilmeli insan bilimeli neden kısadır nisan yağmurları nedendir neden güz'de ilk önce kavak döker yapraklarını
sevgilerimle güldane.Güzel ve düşündürücüydü şiirin.
munır tarafından 6/25/2009 1:56:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
"farkı farkettiğin an sol yanımdadır yerin her zaman"
ki hayatın lezetidir farklar...çok anlam yüklü dizeler...tabii fark edene.. kutlarım yürekten değerli şair dost sevgili Güldane.. sevgim sayım selamlarımla...
Farkındalık yaratan dizelerdi...Konuyla ilgili yani farkındalıkla ilgili biller aktarmak istedim... Bilim ve bilinç bir birikimdir ve yavaş yavaş oluşur. O nedenle ezoterik öğreti insanları aşama aşama hakikate ulaştırmayı öngörür. Bu aşamaların esası sırlardır. Bu sırlar gizlidir ve verilmez ancak yaşanır, ya da oluşturulur. Nedeni ise bu sırların derin ezoterik anlamları arayış içinde incelenirken, inceleyenin de kendi bilinmeyen derinliklerine inmesinin gereğidir. Her objenin aynı zamanda bir simge potansiyeli ile yüklü olduğu ezoterik çalışma yönteminde aşama aşama hassaslaşan bir merhaleler zinciri izlenir. Yavaş yavaş oluşan bu birikimlerin somut ve görece doğalarından en soyut ve hassaslaşan temellerine indikçe sır ancak yaşanır ya da oluşturulur. Aksi takdirde, sır verildiği anda dogma doğar. Çünkü o verenin sırrıdır ve böylece içtenselleştirmediğinden dolayı alanın da dogması olur. Zaten bu nedenle ezoterizm bu içsel sırları onları idrake uygun olmayanlardan saklamak için görünüm değişimini veya başka bir deyişle imgelerdeki anlam yelpazesini kendisine temel unsur seçmiştir.
senin de yerin benim sol yanımdadır unutma olurmu şiire ve hayata kattığın güzellikler ve dik duruşunu çok beyeniyorum ve ben senin sol yanındaki hazinenin farkındayım lütfen payımı unutma sevgiler sunarım kardeşim dostum
ama endişelenme güzelim farkı farkettiğin an sol yanımdadır yerin her zaman
Kısa ve öz,Harikasınız Güldane Hanım. Feda olsun farı farkedene. Duygularınızı harika dizelerle ne güzel Anlatmışsınız. Kutlarım duyarlı yüreğinizi. selam Saygılar.
güzeldi...
teşekkür ederim...
sevgiler