(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dikensiz gül... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dikensiz gül... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ironi ancak bu kadar yakışırdı cııssss diye yakan dikenlere bile..))
günümüzün insan ilişkilerinde kurt kuzuyu yem yaptığını sanırken minik kuzuların protezleri arasında kanayan kanadıkça daha çok daha da çok kanatan insan hallerimize saygıyla.Işıl Aksoy
dikenler mi? korkma! geleceksin diye dün gece bahçıvana kestirdim .........................Şiir çok hoş olmuş--5 Tekrar tekrar okudum...Kutlarım efendim
biz dikenlere alışmışız dikensiz oldumu hayat bize o zaman batar anlamlı şiirini yazdıran güzel yüreğine sağlık diliyorum sevgiler lütfen kendinize iyi bakın
Dikenidir gülü, gül yapan batsada açıtsa, gül dikensiz olmaz.. :)) yüreğine sağlık canım arkadaşım güzel ve düşündürücüydü yüreğinizin sesi kutlarım kaleminiz daim olsun gül yüreklim...
gülü sevdim dikeni battı, seni sevdim eller aldı:)) tutmasını bilse eller diken bile aşka gelir ...ahhhh güldanem neler yazardım biliyorsunda...o güzel yüreğinden öpüyorum, susma hakkımı kullanıyorum canım...sevgilerimle...
dikenler mi? korkma! geleceksin diye dün gece bahçıvana kestirdim
işte doğallığın en yalın dili budur... bu kadar sade bir şiire doyum olmaz.. katıksız bir mutluluk verdi.. eywallah güldane ablam.. muhteşemdi şiir. saygımla..
dikenler mi? korkma! geleceksin diye dün gece bahçıvana kestirdim
Dikensiz gülü sevmak isteyen sevgiliden hayır çıkmaz. önemli olan her güzelin bir dikeni olduğunu kabullenmek... sabahıma düşen ilklerdendi.saygılarımla...selamlar...