(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Ağlama şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Ağlama şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sus ağlama yeter ki ben ölürüm damla gözyaşına Savurdun küllerimi her yana şimdi umdumu yükledim omzuma gidiyorum bir ben anlarım beni bir de sende ki ben sus ağlama ne olur kanım karışır yokluğuna .. yüreğine sağlık sustum ağlmasın sevdalılar kalemin daim olsun saygılar
bu sayfada yorum dikkatimi çekti.sanırım seslendirme konusunda iyi bir yorumcu ila tanıştık.ne diyim eyvallah.zaten başarılı bir sayfada bulunmaktan haz duydum.
Sen ağlama.. Dayanamam sevdiğim.. Bazen ayrılıktır ayakta tutan sevgiyi... Daha iyi anlarsın uzak kalınca.. Yaşamanın nefes almak olmadığını.. Polyanna olacağım senin yokluğunda, Bazen gözlerinin yeşilini getireceğim aklıma sebepsizce yüzüme bakıp gülümsemeni.. Yeterki sen ağlama.. Bir gün döneceğim mutlaka. Yeniden doğacak güneş ikimiz için, Ve o güneşle yaşatacağız aşkımızı. Ağlama sevdiğim,kıyamam gözünden akan yaşlara… Sen ağlama…
Harika yorum harika kalem.. simdi ben gidiyorum ya bir seni goturuyorum birde kurdugumuz hayalleri ... YUREGINIZDEKI HAYELLER BITMEMESI DILEGIMLE. SEVGIMLE...
Yeterki sen ağlama Gözünden akan her bir damla yaş Alıp götürecek beni bu dünyadan yavaş yavaş. Şimdi ben gidiyorum ya. Bir seni götürüyorum yanımda, Birde,kurduğumuz hayalleri..
çünki;
ağlıyorum...