(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuslat Mevsimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuslat Mevsimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
omuzLadım sensizLiği, kuşandım sevgini, çıktım yoLa; buLmak için yeniden vusLat mevsimini... ******************************* Sağduyu denen rehber sana olmalı kanat Kendini iyi dinle eski defteri kapat
omuzLadım sensizLiği, kuşandım sevgini, çıktım yoLa; buLmak için yeniden vusLat mevsimini...
Ayrılıklar mutlaka acı verir her insana ancak finalini okuyunca umut ışıklarını görmek sevindirdi dostum yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
omuzLadım sensizLiği, kuşandım sevgini, çıktım yoLa; buLmak için yeniden vusLat mevsimini...
Final muhtesemdi ablasinin güzel kardesi:) Umut doluydu...Yasanilan tüm olumsuzluklara ragmen umudunu yitirmemis...Sana yakisan da budur...Hayata direnmek... Güzel yüregine saglik, Kutluyorum harika siirini, Sevgilerimle...
hazan ikLiminde buLduk küçük yürekLerimizi birden. sana bana göre değiLdi bu amansız ayrıLmaLar; ama oLdu bir kere! ********** senLe nefes aLmaya aLışkın bu beden, zOr aLıştı sensizLiğe...
vuslatınızın bir an önce sona ermesi dileği ile yalnız dikkatimi çeken birşey var L lerin büyük harfle yazılmış olması acaba diyorum özel bir anlamı mı var yüreğine sağlık dostum tebriklerim şaireme.
zor da olsa ayrılıklar katlanılıyor bir süre sonra ve kimi zaman dökülüyor yürek dize dize...ayrılığı ve sonrasında duyumsananları böylesi güzel anlatan dizelerinizi yürekten kutluYorum
ayrıLık vaktini gösterdi; ve
sen gittin...
ben,
hiç sevmedim sensizLiği;
senin beni
hiç sevmediğin gibi..."
VUSLAT MEVSİMİNİ BULMAN DİLEĞİYLE KUTLARIM.