(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIRÇA KÖŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIRÇA KÖŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül bahçesinde gezindim dün Gördüm ki açılmış gülleri gönlümün Rengarenk hepsi ayrı güzel Dolaştım aralarında Mest oldum kokularından Öyle güzel öyle güzeldiler ki Ne kokmaya nede koparmaya kıyamadım Öylece dolaşırken Gördüğüm bir gülün Yoktu ne goncası Nede açmış bir gülü Öyle mahsun geldi ki bana Uzunca seyre daldım Yem yeşildi yaprakları Tazecik ti filizleri Niye dedim niye gülüm Hani goncan hani gülün Diğerle ri gibi sende Açıversen açıversen Ne olur sende gülüm Her gülün bir bülbülü var Hani senin bülbülün Görmedin mi baharı Duymadın mı seheri Bak şakıyor bülbüller Haydi sende açıver be gülüm TEBRİK EDERİM ALKIŞLARIM AŞAK DAİR MÜKEMMEL ŞİİR SES BÜYÜLEYİCİ MÜKEMMEL PUANIM 5 SAYGILAR.
BENİM KIZIL KORKULARIM VARKEN SENİN KARA DEHLİZLERE SIĞINAN KORKULARIN VARDI... AŞK VE KORKU... KORKULARIMIZ VE AŞK... ONLARIN BULUŞTUĞU, BİZİM BULUŞAMADIĞIMIZ YERDE,TAHT KURULURMU TAHT KURULSA,BAHT OLURMU YA BAHTSIZ TAHT'TA AŞK'IN BEYAZI OTURURMU...?
hep başkaları için yaşamadık mı baharları bir kez de bizim için açsın erguvanlar elde avuçta ne varsa gözyaşından kullandık başka tebessümlerde can buldu dudaklarımız nasıl da yabancıydılar fazla vaktimiz yok sevgili ya şimdi/ya hiç
HEP BAŞKALARI İÇİNDİ HAYAT YAKMAMAK İÇİN YANDIK HARCAMAMAK İÇİN HARCANDIK... İLKBAHARI GÖRMEDEN "YA HİÇ"LERDEYİM , VAKTİN SONU GÖSTERDİĞİ ZAMANDAYIM ŞİMDİ... BAŞKA TEBESSÜMLERDE YİNE CAN BULMADAN DUDAKLARIN BİRKEZ OLSUN İLKTEN ÖNCE,SONDAN SONRA GEL ARTIK SEVGİLİ... CANSIZ BEDENİMİ SARAN TOPRAĞIMA ERGUVANLAR DİK YANAN AVUÇLARINDA KALAN SON GÖZYAŞINLA SULA,SULA,SULA ÇİÇEKLERİ... BAHARIM OL ARTIK SEVGİLİ, VE İLKBAHARI BİLMEDEN MERMER TAŞIMA "SONBAHAR" DİYE YAZDIR İSMİNİ...
SEVGİLİ DOSTU,ADAŞIM SENİNLE BU İÇİMİ TİTRETEN ŞİİRİNDE BULUŞMAK BÜYÜK ZEVKTİ...
Tabii mümkün Canan Hanım ancak sizde kalması koşuluyla, siz çok güzel yorumlamışsınız ben o müzikle seslendiririm tabii benden anı olsun size. Sevgimle.
Bak, Ne kadar vaktimiz kaldı ki sevgili Yolun yarısı ardımızda Dudağımızda henüz söylenmemiş şarkılar Ve göğsümüzde taşıdığımız gün yüzü görmemiş baharlar Hep başkaları için yaşamadık mı baharları Bir kez de biçim için açsın erguvanlar Elde avuçta ne varsa gözyaşından kullandık Başka tebessümlerde can buldu dudaklarımız Nasıl da yabancıydılar Fazla vaktimiz yok sevgili Ya şimdi / ya hiç Ya şimdi Ya hiç......
Sevgiyle...
Çok güzeldi Canan hanım ilham verecek kadar. Kutlarım şiirin yüreğini.
İlham periniz hep sizinle olsun sevgili şairem, muhteşemdi dayanamadım şiirimin altına ekledim paylaşım daına..kaleminizi seviyorum sağolun varolun...Sevgimlesiniz.
''ÜÇ GÜNLÜK ÖMÜR Ey hayat sanadır sözüm. Yavaşla biraz Yetişemiyorum Dünya esir aldı Mevlana misali Dönemiyorum ''kelebekler bile kısa ömürlerine asırlar sığdırıyorlar yüreğin dert görmesin değerli şairem kutlarım şiiri yorumu selamlar
Sevgili Canan!Samimi içten geldiği gibi yazılmış dizeler.Olanla yetinmek her şeyi dert etmemek gerçekten güzel de şairem bunu kabullenen kaç sevgili bulabiliriz.Daha yuvayı kurmasız her şeye sahip olmak ihtirasında olan sevgili az değil sanırım.Bunun için de mutsuzluk kapıyı erken çalıyor.Keşke sizin yazdıklarınız gibi olsa herşey.şiiriniz sade ve samimi bir sıcaklıkla yazılmış .Kutluyorum kibar nazik şairemi.Sevgilerimle
Çok teşekkür ediyorum sevgili Zorel, güzel yorumuzla beni çok mutlu ettiniz sağolun varolun..Saygılarım ve sevgilerim size.. Bu arada biz sanırım şimdiki gençler gibi akıllı değildik, aşk ve saygı gerisi sonradan gelir derdik:)) cahillik işte
yani bir şiir ancak bu kadar naif ve içten yorumlanabilir , her zaman derim şiirin ruhu vardır diye , şiir canlıdır aynı insan gibi ruhu vardır , kıymetli bir hanım efendinin ruh güzelliği sesiyle aynı olunca işte böylesi güzel bir eser çıkar ortaya , sadace alkışlıyorum canan hanım , tebrik ve takdirlerim çokça , var olunuz nur olunuz eksik olmayınız
Cok guzel duygularla sevgiliye seslenis,her zamanki gibi anlam dolu idi dizelerinizin son bolumu cok etkilici idi .gonulden kutlarim ,tebrikler !!!!!!!!!!!kucak dolusu sevgilerimi birakiyorum bu guzel sayfaya.
NIHAT YURT KANADA