(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALLERİ VARDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALLERİ VARDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayaller bir buluttur sevgili şair. Gökyüzünde bembeyaz, gri ya da karaya yakın görünürler ve ovaya inince hepsi aynı hızda aynı tarzda dağılıp giderler...Hayaller de tıpkı öyledir. Şiirinizle duygulandım çok. Tebrik ve başarı dileklerim sizinle...
Hayat boyunca,insan hayelllerine kavuşamıyor ne yazık ki.Hayallerine kavuşmak şöyle dursun,arzu etmediği bir hayatın içerisinde,belki de acı içerisinde kıvranıyor bir ömür boyu,değişmeyen koşullar çerçevesinde.Çok güzel ve duygu dolu dizelerdi yine.Tebrik ederim,saygılar.Puanım yine tam.
Hayallerim vardı benim, Uğruna oyun oynamam gereken yaşları harcadığım. Umutlarım vardı benim, Güzel yarınları hissedebildiğim. Miş’li geçmiş zamanın rivayetinde, Di’li geçmiş zamanın hikayesinde, Hayallerim var mı benim?
Sevgili Şairem ! Siz de benim gibi hüzünle sarmaş dolaşsınız.Hüzün olmayınca sevincin mutluluğu yaşanır mı? hiç.Ah bizi yaşatan umutlar.Bizi hayata bağlayan bir serap.Kendimize yalan söylediğimiz gerçekler.Mutluluk denen ne olduğunu bilmediğim o hayal nerelerde gezer tozar.bana göre geçekleşmeyecek bir rüya .Kendimizi avuttuğumuz ama güç aldığımız bir yalancı.Güzel bir şiir.ruhumuzu çoğu zaman besleyen hüzünlü dizeler.Kutluyorum sevgili Canan
her koşulda sığınağımızdır en olumsuz anlarımızda bile hep yanıbaşımızdadır hayallerimiz omasa ne yapardık
derler ki insan hayal ettikçe yaşar demek ki hayaller ölünce ölüyor can... her zaman ki gibi güzel bir şiir okudum sayfanda ablası... yüreğine sağlık... saygılar efendim...
Keşke hayeller hep gerçekleşse...İnsanlar ne kadar mutlu olurdu...ama yine de hayellerde güzel bazen...Sizde öyle güzel anlatmışsınız ki...Kutlarım...Yüreğinize sağlık...Saygı-sevgiler...
UMUTLAR BİR KEZ YOK OLMAYA GÖRSÜN. SİLİNİR TÜM UFUKLAR, YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ KARDEŞİM. DUYGULARLA BEZENMİŞ, MUHTEŞEM DİZELERDEN OLUŞAN MÜKEMMEL BİR ŞİİR. KUTLUYORUM SİZİ.
bu sayfaya gelince yüreğim kabarıyor umudum çoğalıyor ve hayattan korkmayı değil onun benden korkması gerektiğini haykırmak istiyorum bütün bunları bana yaşattığın için sonsuz teşekkürler sevgili ablam ellerinden öperim sevgiler
Burası benim ruhumu dinlendirdiğim sayfa, hatta şarj olduğum yer... Gerçekten anlatılmaz bir şey, ses insanı etkiler bunu bilirim ama birebir etkilendiğim çok az seslerden birisiniz canan hanım. Güzel şiir yine var olun gönülden tebriklerim. Siz her zaman olmalısınız, sesiniz hep duyulmalı bunu kalben söylüyorum, var olun...
adı üstünde hayal, hayallerin çoğu hayal olarak kalmamışmıdır hep. yüreğinize sağlık, dinlerken çok şey düşündüm, etkilendim dizelerinizden, yorumunuzdan... kaleminizi kutlarım
CuMaLi_EFE tarafından 6/15/2009 12:30:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
SEVGİ ÜLKESİNE GİDERDİ YOLUM
ÜMİT ÇİÇKLERİ HEP SAĞIM SOLUM
BİR TATLI RÜYAYMIŞ UYANIVERDİM
DEMEK GELDİ İÇİMDEN
YÜREKTEN ALKIŞLAR
TEBRİKLER
TEŞEKKÜRLER