Bir gun koparsam benligimden cikar gidersem, Bir gun biterse umutlarim hic baslamaksizin Ve bir gun ! Gocer gidersem bu hayattan senide yanimda goturebilirmiyim ?
Nasil kiyarim ki sana, Nasil koyarim ki seni topraga, Sen yanimda olacagini bilsemde , Kiyamam sana ..
Eyy yuregimi derinden fetheden Adam !
Sana kavusamayacagimi bilsemde, Raziyim kaybolmaya derinlerde. Sen benimle olamasanda, Ben sende kaLdim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Gun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Gun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sana kavusamayacagimi bilsemde raziyim kaybolmaya derinlerde sen benimle olamasanda Ben sende kaLdim ... Yengenede armağan etsen çok nefisti yürekten tebrikler
çok içtendi... ama olmamalı, karamsarlığa yer olmamalı... tanımıyorum sizi ama eminimki siz ve kıyamadığınız kara topraktan çok daha fazlasını hakediyorsunuz konu ne olursa olsun, siz kim olursanız olun..sizi yalnızca emek ettiğiniz ,orjinal olduğunuz ve cesaretinizden dolayı kutluyorum i.... bunu bi çok insan düşünür ama yazmaya cesaret edemez... kaleminiz aydınlık ve daim olsun..ALLAH A emanet olun.
Tskler biraz gec cevap veriyorum , haklisiniz Allah bilir. Benimkisi sadece haykiris, yani niyettte illakide goturebilirim demek yok . :)) Allahin isine kim karisabilmis ki.
Sana kavusamayacagimi bilsemde,
Raziyim kaybolmaya derinlerde.
Sen benimle olamasanda,
Ben sende kaLdim ...
NupeLda
Bu siir SevgiLi yengecime armaganimdir..
01:34
KUTLARIM GÜZEL BİR VEFA ÖRNEĞİ GÜZEL ANLAMLI SELAMLAR SAYGILAREFENDİM,,,,