Sana kavuşacağım anı Öylesine bekliyorum ki ... Dört mevsim gibi, Sonbaharın kışı, İlkbaharınsa yazı beklemesi misali.
İstediğim çok bir şey mi İstediğim seninle uyanmak Bendeki seni, Senin teninde aramak ..
Öyle muhtacım ki sana Her yokluğunda, Bir gemi yakıyorum yüreğimde Limanım bomboş kaldı Dalgalar, o kadar hırçın Vuruyor ki ..
Melül bakışlarımla Sessizliğimde boğuldum.
Ve ..
Her sabah sensiz uyandığımda.. Kendimce bir harf çiziyorum deftere. Her iki günde bir hece yapıyorum, Ve, her sabah seni okuyorum satırlarımda Zamanla bir alfabe oluştu gönlümde.
Ve biliyor musun ..
Yalnız ben okuyor, Ben anlayabiliyorum seni Çünkü, sen yanlız benimsin. Benim ve bebeğimin.
Yüreğimdeki beyaz atlı esmerim, Bin gel tulparına Gel de, kurtar beni.
NupeLda CansuCan
( Her seninle uyandığım sabahta, yalvaracağım Allah’a, gün bitmesin diye.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk dediğin beklemektir Ey Sevgili! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk dediğin beklemektir Ey Sevgili! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bin gel tulparina
Gelde, kurtar beni.
GEL AL BENİ SÖNSÜN YÜREĞİM...DİYESİM GELDİ...HARİKAYDI KUTLUYORUM...ESEN KAL...