(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ABLAM MİSAFİRİNİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ABLAM MİSAFİRİNİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah anacığım açık sözlüdür onu tanırım ziyaret edip varır gönlünü sorup alırım eğer küsüp incinirse bana sanki ölürüm anam canım kanım benim tek varlığım........aaahh anam.
gardaş kalemine diline yüreğine sağlık duygulandım severek okudum
şiirinizin başlığı dikkatimi çekti ve sayfanızda ilk bunu okudum.başınız sağolsun.Allah rahmat etsin.şiiriniz çokgüzel bir öğreti olmuş.kaleminiz daimolsun
Ablanıza binler Fatihalar.Madem ki ölümün öldürüldüğü memlekete gitmiş.Rabbim yine geçici kabir hayatında da o berzah âleminde ki dostlarıyla beraber kılsın inşaallah..Ölüm allah'ın emri ayrılık zor.Dilerim ebedi ayrılıklara düşmemeniz.Şiir his dolu,mana yüklü bir şiirdi.Zaten o ortamda başka türlüsü de düşünülemezdi.allah(cc) sizleri cennetinde buluştursun derim.Dualar ederim.selamlar...
Dünyada eliyle yüreği ile verdikleriyle,kalbinde imanıyla Hakk'a yürüyenler ne mutlu.Mekanı cennet olsun inşallah.Allah yüreğinize zeval vermesin usta kalem.Saygılar sunuyorum.
Geç kalmış olmamının üzüntüsü içindeyim.şifasına dua'cı olamadım ama rahmetine tüm yüreğimle duacıyım rabbim mekanını cennet etsin,sizlere büyük sabırlar versin,başınız sağol olsun değerli dost kalem.,işte hakikât bu kalan yok bu dünya'da elbet birgün kavuşmalar olacaktır,bu bir gurbet diyelim giden gelecek olanı bekliyor.tekrar sabırlar diliyorum.selamlar...
Takdir tedbirin üstündedir.Allah yar ve yardımcınız olsun. Rabbim sizlere berekteli ömürler versin. herkesin asıl yurduna intikal edeceği bu yalan dünyada iyiler çok yaşamıyor. Allah ahirete göçenlerinizi Peygamberlerle, şehitlerle birlikte haşreylesin..Amin. saygılarımla.
Gökhan KAVCI tarafından 6/23/2009 12:00:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
yüce RABBIM size ve sevdiklerine bagislasin ablanizi dilerim bir an önce sagligina kavusur,,,, sizede metanet daynama gücü diliyorum,,,, zor zaman bunlar umarim kolay atlatirsiniz saygilar mujdeli haberlerinizi bekliyoruz slmlar,,,,
13.06.2009 sabah 7 den beri ablacım yoğun bakımda.. beyin kanaması durmuyor, durum çok kritik..bekleşiyoruz…Dua edin..İnşaallah... ACİL ŞİFALAR DİLERİM,mesajımı okuyun lütfen
a.yüksel şanlıer tarafından 6/15/2009 11:26:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
sen o güzel yüreğini ferah tut Rabbim bizlerin ve sizin dualarımızın karşılığını vererek güzel kardeşimizi iyileştirecektir acıl şifalar olsun inşallah sevgiler
Çok üzüldüm kardeşim ama üzülmeyin umarım allah şifasını verir benim içinde yaşamz demişlerdi 7 yıldır yaşıyorum şükür benimde beyin de baloncuk patlamış kanama yapmıştı. Tez şifa bulur umarım dualarımız sizinle.
İbret alıp, toplasak başı, Yalan dünya,yakma kardaşı, Rabbe inan,akıt gözyaşı, Ah anam ablam misafiriniz… Allahımacil şifalar ihsan etsin gardaş.İyileşir inşallah.27mart 2008 günü saat 11.45 de rahasızlandım ve 2 saat uzakta olan devlet hastahanesine gittim.Ondan sonrasını bilmiyorm.Hastahanede günler sonra kendime geldi.Neyim var diye sordum;Beyin kanaması geçirdin dediler.o gün bu gün ayaktayım Allaha şkürler olsun.Hastanızda iyileşir inşallah.
ziyaret edip varır gönlünü sorup alırım
eğer küsüp incinirse bana sanki ölürüm
anam canım kanım benim tek varlığım........aaahh anam.
gardaş kalemine diline yüreğine sağlık duygulandım severek okudum