(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDEKİ ÇEKİRDEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDEKİ ÇEKİRDEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bak yine geldim sayfana:)) Benim bir oğlum ve damadım müzisyenler. Oğlum repçi damat ise kemanist... Ve her türlü müziği dinlerim... Mesela Cezmi Ersöz'ün şiirini okuduğu, Nejat'ın müziğini yaptığı ve aynı zamanda söylediği ve JönTürk'ün replediği bir parça var (Ortak bir yaşam düşledim) , onu dinlemeni öneririrm ama büyük bir ihtimalle dinlemişsindir sanırım... Bu arada ben de severim o ihtiyarı :)))
Sevgili Güldane,gevrek çekirdek çıtlatanlara ne demeli . Bilemiyorum Sözlerimi geri alamam Yazdığımı baştan yazamam
Sevgili Nejat geldi aklıma birden, Yavaşoğulları, severim kendisini. İstanbul İstanbul İstanbul rutubet Yine de seni severim Kütürdet beni rutubet kütürdet beni Atıfet Atıfer kütürdet... diye devam eder. Sevgilerim çokça sevgili güldane. Bunları da biraz şaka olsun diye yazdım, şairane dostluğuna güvenerek.
ses, nefes, göz ve akıl olunca iyi bir çekirdek oluşur...
sevgilerim çokça no pasaran, seviyorum şiirlerini...