(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERT DİNLERİM (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERT DİNLERİM (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'' Üzüntü ışıksız güne benziyor'' Zannedersem şiirin an alıcı noktası bura kırılama noktası... Aslında ben şirlerde yorum yapma ama sizde nasıl olduysa bu kuralımı çignedim...afedersin inşallah yanlış yorumlamadım..saygılarımla..
GELENDE tarafından 7/23/2009 3:28:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
NE MUTLU BANA Kİ SİZLER GİBİ GÖNÜL DOSTLARINLA BERABERİM SEVGİ ÇİÇEKLERİ AÇSIN GÖNÜL BAHÇENİZDE BANA VERDİĞİNİZ IŞIK VE BIRAKTIĞINIZ SEVGİ ÇİÇEKLERİ NE GÜZEL TEŞEKKÜR EDERİM
Ey gözlerim! Gözyaşlarından oluşan suyu gönlümdeki ateşlere serpme! Zira bu kadar fazla tutuşmuş ateşin (aşk ateşinin) söndürülmesi için su çare değildir
Her taşın altında bir acı gizli Dönüp bakmasak ta izliyor bizi Ufkun çizgisi sardı denizi Mateme gömüldüm seven gönlümle
Kalbimde dostluklar altın kaplıdır. Sevince yüreğim bin kanatlıdır. Dert dinlerim yüküm çokta ağırdır Sevgim ümit olsun bütün dostlara.
Bu kadar güzel bir yürek üzülmesin.Dert dinlemek,derman olmaya çalışmak her yüreğin harcı değil.Öyle bir devirdeyiz ki ,kimse kimsenin derdine üzülmüyor.Sizin gibi özel insanların hala var olması,sevinç veriyor.Harikasınız,kutlarım kalpten,sevgiler.Puanım yine tam.
Kalbimde dostluklar altın kaplıdır. Sevince yüreğim bin kanatlıdır. Dert dinlerim yüküm çokta ağırdır Sevgim ümit olsun bütün dostlara.
Günaydin efendim dert dinlemek sevgi dolu yüreklerin işidir dostlara sevgiyle yaklaşan bir yürek gönlüne ve kalemine saglık dertlerden uzak güzel bir şiirdi sevgiyle kalın saygı ve hurmetlerimle .
Kalbimde dostluklar altın kaplıdır. Sevince yüreğim bin kanatlıdır. Dert dinlerim yüküm çokta ağırdır Sevgim ümit olsun bütün dostlara ........... güzel dilekler güzel yüreklere yaraşır saygılar
GELENDE tarafından 7/23/2009 3:28:23 AM zamanında düzenlenmiştir.