(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Renkler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Renkler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar güzel anlatılmış renklerin dansı duyguyla hele suyun rengi bölümüne bayıldım çok derin anlatım orası bence kurdeleyi sırf o yüzden almış, değer çünkü...Sevgimle... Suyun da seviyorum rengini Suretini bilmediğim Tanrıyı sevdiğim gibi..
Renksiz, kokusuz ve tatsız.. Su böyle tanımlanmış. Ama biz, suyun rengini, kokusunu, tadını kimyacılara inat hep bilmiş ve hissetmişizdir. Tıpkı Tanrıyı hissettiğimiz gibi...
"Sureti bilinmeyen Tanrıyı sevmek Suyun rengini sevmek gibi!.."
Şairler sıradışı severler, ya da sıradışı sevdiklerinden şairdirler.. Böceği üstünde çiçeği kim sever ki şairden başka!
Gecenin rengi siyah değil. Bu şiirin sahibi bunu bilir de, biz yine de yazalım.
genel hatlarıyla, ayrıntısıyla, aman herşeyiyle güzeldi işte :) ama dediğim gibi bağlam harikaydı tebrik ettim hocam :) anlatımda oldukça yoğun geldi bana basit görünümünün ardında valla kutlarım...
Gecemize renk kattın kardeşim kısa hoş enfes bir serbest şiir denemesi olmuş İnsan çevresinde harikulade renklerin farkına varamıyor onların güzelliğiyle hem dem olamıyor İnsan gerçekten bakmayı bilse renkler ona ne güzellikler fısıldar değerli hocam bu fısıltılara kulak veren bahyiyarlardan birisi gecemizi renk cümbüşüne boğan ve havai fişek gib patlayıp etrafa renk saçan bu güzel çalışmanızı tebrik ederim.SAygılarımla...
Yunus Emre'nin bu sevgisini bize hissettiren kalem sultanına yürek dolusu selamlar.