Kırık tarağımdan düşse iki tel saçın, Mahmur gözlerinin buğusunu Sürüklerim dilini unutmuş karanlıklara Akmasın diye gözyaşın Gererim yıldızları bulutlara!
Elveda derken kapat eylül vurgunu gözlerini Vurmasın dalga kıranlar! Elimi tutan yeşile yağıyor toprak yağmuru Çile çiçeğim mi yüreğimdeki şebnem Karanlığın gözleri dönmüş ruhuma Uzanırken güneşi kuçaklayan seher kızıllığı Zindanımda bekleyen ölüm sen misin?
Neden sorgularsın gün beni? Çöl intiharında tohumlar sarartırken güneşi Binbir gece masallarında kırıldı polyanna oyunu Ay ışığına saklanırken uyurgezer hayeller Düğümleniyor boğazımda zamanın çözgüsü!
Bitecek diye yanıldığım yanlışlar Neden sürüklersin beni Gece çökmüş geçikmiş zamana.. Rengini söyle acının, sorgulanmış sorgularım
Tipiye tutulurken hislenen yarınlar Kaç seher kaldı yaşanmamış dünlerde? Durma gözlerime durma bulut gibi Uykusunu unutmuş düşler Kırılgan rüzgarları tut ellerinde Vurmasın ok hedefi hüzün Asılı kaldı hayallerim Dilek ağacına uzanmış kirpiklerde!
Ayrılığın dar ağacına gerilse de bedenim Sarılırım sen diye sevda sığınağıma Yıkarım avuçladığım sabahın seherinde Ellerimde kalan aşk çıkmazı gece izlerini! Bırakma yüreğini kaldırımlara Kelimelerin suskunluğu kadar yalnızım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğine ve emeğine sağlık
Tebrikler
Saygılar