(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yazdım işte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yazdım işte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir anlatım güzel bir hiciv yapmışsın şiirinde... Sayfandan ayrılırken sevgi ve saygılarımı bırakıyor anamı da alıp gidiyorum sevgili şair... Hoş kal hep böyle güzel şiirlerle kal...
Hiciv tarzı yönü muamma bazen dost kalem isyan eder şair*de alt/üst eder duyguları bir ferahlama olur yürekte...Öyle bir duygu verdi... Şiir mi ?..Şiirdi...Saygılar
Resim öyle bir ifade katmışki şiire bu tatlı amca bile gülüyor ağlanacak halimize . Bu arada çok manalı dizeler Teeez bu şairi alın içeri demesinler :))
Yahu geçen bana buradan mesaj geldi ,bilmem kim üstadımız yeni şiirini yayınlamıştır.Ben gülerken yanıma da karga aradım bulamadım.Nokta. :)Şiirin ucu açık şu AB görüşmeleri gibi güzel olmuş al neresinden anlarsan anla nereye söylersen söyle.Çengiyi ben kaçırmışım hay Allah yine çıkar mı? Sevgiler şair. Daha da bir şey demem. saygılar
kızmak yok,biz burda kötü şiirlerini ya sabır çekerek okuyoruz,sana ne oluyo,sen yazmana bak.sataşma dalkavuklara boynun bir ingiliz ipi kadar ince biliyorsun...
iyi yapmışsın..eline sağlık oohhh çek şimdi.niye kızıyorsun yanlış anlayanlara.alemin ağzı torbamı büzesin.var git yoluna..sen bil kendini boş ver gerisini.padişahın arkasından demişler.bırak millet öyle deşarj oluyorsa söylesin rahatlasın .hem bu da bir kamu hizmeti sayılır.sevgiler :))
saygıyla kalın...