(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hurdacı dükkanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hurdacı dükkanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
buldum bak..eski bir aşk artık o ,hurdaya çıkarmışsın miadı dolmuş.hatırlamaya değmez diyorsun ama bazı anlar yağmaya uğruyor yüreğinin bir köşesinde gömmüş olduğun hurdalar, o anlarda işte aklından geçiyor.bakışlarında ki yoksulluk fukaralık acaba hurdaya çabuk atmandan mı kaynaklanıyor.büyütemiyor musun sevgiyi ,çabuk mu tüketiyorsun.yoksa karşına çıkanlar mı hurdaya müsait onu bilemedim tam.:) keyifliydi kardeş gene şiirin daha doğrusu bulmacan sevgilerimle
seni sayıklamam her gün battığında bazı an’ların beni yağmalamasıdır,, hatırla ************** Unutulacağınıda sanmıyorum zaten. Unutulmasıda gerekmiyor bence. Öylesine,orada bir yerlerde güzeller. Zaman zaman acıtsada. Kutlarım şiir çok hoştu. Selamlarımla.
seni sayıklamam her gün battığında bazı an’ların beni yağmalamasıdır,, hatırla
cok güzel bir şiirdi ve o an'larda kolay kolay silinmez zaten acıyla karısık yagar kalbinize! anlamlı dizeleriniz için tebrik ederim kaleminize ve yüreginize saglık...
acı,hüzün ve bir parçada özlem hissediyorum...hafiften hafiften sızlıyorum...kimbilir kaçımız saklıyız birilerinin hurdacı dükkanlarında,yada kimi saklıyoruz...aslında hurdacı dükkanı dediğimiz yer de içimizde değil mi...?atılmıyor,unutulmuyor yada unutulması istenmiyor işte...
farklı bir zevkle okudum....saygımla...
canan kız tarafından 5/29/2009 10:27:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kutluyorum yüreğini...