(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah! Aşkım Aşkım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah! Aşkım Aşkım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM BU BİR DEĞİL, BİR YÜREK YANGINI, LAV GİBİ AKMIŞ ÇIKTIĞI YERDEN. RABBİM AŞKIN SIRRINI BİLENLERDEN EYLESİN., KOR GİBİ YÜREĞİNİZE GÖNÜLDEN SEVGİ,SAYGI VE SELAMLAR.
Vakit geçmeden teninde yüzünü, Döker sana dertli dilim sözünü, Halidun der doldur benle özünü.
..........İçimde cemalsin sen canım aşkım, ..........Uzat elini sen ah! aşkım aşkım.
işlerimin yoğunluğundan geç kalınmış bir ziyaretti,lütfen kusura bakmayın.... ahenk, içerik, hissediş ve söyleyiş olarak mükemmel bir şiirdi... hoş bir seda olup yayılmış gönül gökkubbelerimize... beste tadındaydı...
Vakit geçmeden teninde yüzünü, Döker sana dertli dilim sözünü, Halidun der doldur benle özünü. ..........İçimde cemalsin sen canım aşkım, ..........Uzat elini sen ah! aşkım aşkım. ================================ Bir İnsanın Aşkına yazacağı en güzel şiirlerden biriydi. Yürekten Tebrikler...
Damardan dolu dolu kan akıyor, Gecem feryatlı aynalar bakıyor, Ey kurban olduğum canın yakıyor.
..........İçimde ezelsin sen canım aşkım, ..........Uzat elini sen ah! aşkım aşkım. ..... İşte şiir. Mustafa <zorla hocamın sesi ile bütünleşmiş akmış dize dize nakış nakış. işlenmiş. Selamlarımla.
BU BİR DEĞİL, BİR YÜREK YANGINI,
LAV GİBİ AKMIŞ ÇIKTIĞI YERDEN.
RABBİM AŞKIN SIRRINI BİLENLERDEN EYLESİN.,
KOR GİBİ YÜREĞİNİZE GÖNÜLDEN SEVGİ,SAYGI VE SELAMLAR.