(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Ey yazgı! Be hey ehli acı efendisi Kâinatın zulmedicisi Efsunlanmış bir vakitte kesiliyor göbek bağın anandan Ve kime dokunsan neşterdeki kanın sıçrıyor yüzlere! O yüzden entarimiz kan! Gözümüz kara! Kan kırmızılığında bakıyoruz topraktan ibaret hayata! .... Her şey güzel şiirde. Yalnız şair neden yazgıya yüklenmiş. Kaderle hesabımı var. Ki olsada değişmez, biliriz. Neden o zaman bu yazgı sancısı. Suç yükleyecek yer bulunamadığındanmı acaba? Yoksa yazgının bilinemediğindenmi? 2. si ise düşünce normal ama haddi aşmış biraz mısralar sanki. 1.si ise zaten olmamalı. Yüklenecek yazgı değil. Kişi önce kendi içine sonra dışarıya bakmalı bence. Dikkatli bakılırsa müsebbip bulunabilir diyorum.
Yanlış anlaşılmak istemem. Bu bir eleştiri değil soruydu.air dilerse cavplandırır dilerse cevaplandırmaz.
Şiir güzel ve derin. Okumak ve okuyup geçmek istemediğimdendir sorular.
Yanlış anlamak olur mu hiç aksine memnun oldum...Kader ile hesabım vardır görülmesi gereken defterini düremedim de o benim defterimi yarınsızlık ile dürdü be şair....
Had hesap aşıldı bile bile can yaka yaka dizelerde ve öfkem sadece kara kaderin baht diye önümüze sunduğu ayrılıklaradır....Oysa razılık vardır gönüllerde bilinir...Ve o yüzden meseledir...
Kişiye bakılmalı demşsinizde şair yok yok yazgıya akmalı kişi yazgısını yaşıyor istesende engel olamıyorsun yaşananlara ve yaşanacaklara....mesela ölüme....
Çoktan düşüldü sevda pususuna En katranlı zamanlarda Ve gönüllü olma hali vardı En sivri tepede ulumaya!
Didik didik edilmiş Hep devrik kurulmuş kentler.... Ve Rüzgârın uğultusu uyandırıyor dünü… Ve Artık acıtmıyor teni cinnet geçiren dişler….
Örselenir kutsal denilen her şey! Ve ey gece! Soyun! Sokul! Ve kasıklarında dolaşsın en ahlaksız ayrılık! Döl diye bıraksın rahime en amansız sevdayı…. Ve doğsun Ve doğsun en umarsız anda güneş Sevda yanığı kokan cüssenin üzerine …
Ardından Tüm gözyaşları sek! Mezesiz… En kekre tatlar damaklarda… Mimikler telaşta… Mırın kırın edilmiş baştan sona pervasız acının hatimleri!
Ve Ey yazgı! Be hey ehli acı efendisi Kâinatın zulmedicisi Efsunlanmış bir vakitte kesiliyor göbek bağın anandan Ve kime dokunsan neşterdeki kanın sıçrıyor yüzlere! O yüzden entarimiz kan! Gözümüz kara! Kan kırmızılığında bakıyoruz topraktan ibaret hayata!
KUTLARIM EFENDIM GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK......SAYGILAR...SLM,lAR..
Muhteşem bir şiirdi....