Açığa çıktı, babamdaki sır, Köpeğimin ismini, Mişon koymuştu. Derdi “Köpek köpektir oğlum ısırır..” Zehir altın kâsede, boncuk boncuktu. Pek cilveli, kucaklardan inmezdi, Acımazsız, en arsız, fahişeymiş Mişon.
Şimdi anladım, hain gülücüklü Salomon, Misket bombası, büyük depremmiş, Kanında şeytan, desende olmaz " ol mert".. Kardeşimi, bebelerimi vururmuş. Peygamberler katili! Namert oğlu namert, Eli kanlı Mişon, salyalı köpekmiş. Kan içmezse, Kudururmuş.
At bombayı parçalansın! Minicik ellerim, Senin dişlerin hep kan, Köpeğimden özür dilerim. Ayetle sabit! Hayvandan aşağılık insan.
Yuhlar olsun, ah benim ahmak kafam, Kippalı baş, sallandıkça uyuşurmuş. Sana merhaba? Büyük cefam, Zevkle yediğim çikolatam, kolam, Kurşununmuş... Nisan2007-Kampüs Mişon, Yahudi ismidir..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖPEĞİM MİŞON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖPEĞİM MİŞON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonradan olma köpeklerden çok çektik zira...
kutlarım...
sağlıcakla kal.