(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........S u s ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........S u s ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........
ayaklarından bağla lanet tahtakurularını rahatsız oluyor yıldızcıklar aklınca gösteriş yapıyorsun anlıyorum Uzun aradan sonra güzel dostun şiirlerini okumak güzeel Hani beynimizdeki tahata kuruları daha önemli ...dolap neylesin... Saygılar dost
ah bir uyansalar diyorum! tahtakuruları bile işini biliyor ki olması gereken yerdeler:) muhteşemdi can dost... Geç okudum özür dilerim, hastam vardı...gelemediğime ne denli üzgünüm kelimelerle ifade etmek mümkün değil inanın, ve muhteşem bir iki günü kaçırdığımın üzüntüsü içersindeyim, sevgilerimle, kocaman selamlar gönderiyorum...
Gece homurdanırken... Hangi tahta kurularının gazabına uğrarsak uğrayalım ,yazan yürekleri her daim kemirenler ancak böylesine şiir yazdırabilir ...Acı ,aşk,hüzün ,sorular olmasa kalem nasıl dans eder ki ?
İyiki var tahtakuruları..:) Tebrikler... Saygılar şair yürek ...
giderek artan bireysel kaygılarımıza rağmen olumsuzluklara hala uyuyan ve topluma zararı olan o aç gözlü 'haramzadelerden' kurtlacagı günleri umut etmekle yetinen bir millet olduk.. o güzelim ahşap dolap gibi içimizden kemrile kemrile çöküverecegiz bir gün ...tamam tamam sus/tum şair ama yapamadım yazdım yine..tebrikler kalemine inceden inceye işlemiş şiir yine...
baki ceylan tarafından 5/30/2009 9:25:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Celâl Abi, bu tür şiirlere bayılıyorum, ama en çok da senin kaleminden... Zira gizemli ve büyüleyici bir özelliği var... Nesnelere ses vermek, can vermek bir erdemlilik işi...
Kalemine ve emeğine sağlık Can abim!... Şiirlerine/kalemine hangi söz yakışır bilmem ki! Sadece şunu söylüyorum; ''Şiirin-Şiarın olmuş'' değeğrli abim!
saygıdeğer kardanadam bazı arkadaşlar tam olarak ne anlatmak istediğinizi anlamadıklarını söyleselerde şiir çok açık ve seçik saydam.Gayet ne anlatmak istediğinizi büyük bir ustalıkla dile getirmişsiniz.Çok özür dileyerek şiirde ne anlatmak istediğinize değinmek istiyorum. Hem belki diğer arkadaşlara yardımcı olmuş oluruz. Bu şiirde ahşap bir mobilyanın tahtakurularından dolayı çıkardığı sesle şairimiz arasında bir bağ kurulmuş.Bende tonlarca var derken canım abimin kafasındaki kuruntular ve evhamdan bahsedilmiş.Niye üzdün be kendini saygıdeğer abim.Denizin esnemesini anladımda bak bende büyük ayı derken neyi kastettiğini anlamadım muhtemelen boran fırtına belki okyanustaki gelgitler yada çok büyük dalga sesleri belki hiçbiri. Abi sen bizi bilgilendir bu harika şiirn hakkında en iyisi:) saygı ve selamlarımla....
evet şairlerin ve duygusalların içini beynini kemiren tonlarca tahtakurularının olmasından daha doğal ne var? sevgili üstad şiirlerindeki, esprili üsluba ironiye hayranım... tebriklerim çoookça...
büyük ayı homurdanıyor bak! deniz esniyor uyanacak herkes .... Onlar homurdanıyor ama belliki sen hiç uyuyamamışsın usta. Bence at şu dolabıda kurtul uykusuzluktan. İyiki varsın dost ve iyiki ben bu sayfayı buldum. Tebrikler. Saygı ile hep.
Büyük bir keyif aldım... Öyle bir kahkaha patladı ki .sanırım tahtakurularıda zelzele zannetti. beynimizi yeyip bitiren kuşgularda antenlerini kaldırdı ))) Geceleri sorgulamalarımız/ kuşkularımız /özlemlerimiz beynimizi kemirir değil mi ve gece hisseder rahatsız olur... kaleminiz daim olsun...
İşte bu şiir her konuda sorunsuz akıyorsa, üstat kaleminden alkıştan, tebriketn başka ne gelir elden , muhteşemdi pes dedirtti içerik bana şair . Sevgi ile kalın.
UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA
SEVGİLER........