Seni dağlar sakladı ateşten köyler seni toprak kentler Ele vermezdi havalanan kuşlar anmasaydın babı-ali yokuşunda adımı eğer
Çocukların taşıdığı cinayet haberleri birbirine bağlamazdı kentleri Çığlığını alıkoyduğunda devriyeler acımazdı annenin narenciye kokan elleri...
Beni sokaklar sakladı tozlu duvarlar, yüzyıllık çınarlar Ele vermezdi sığındığım o rüzgar sen olmasaydın uğurladığım gemi
Üşümezdi annem, öldüğünde babamın gözleri. Ben olmazdım son kalan kimsesiz avlular, solgun koğuşlarda anılar gibi kokmasaydı ufuk çizgisi...
Sıkıca sardığında zamangül oyalı bir mendili kültür parkında yaktığımız son sigarayı düşün kokladığımız kitapları. Bir şişeyi üçe böldüğümüzün hatırına, Kişiye ne kadar yakınsa gölgesi orada bekle bizi, dönemesek de, bil ki seni seviyoruzdur bu ölümden sonraki hayat misali...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölümden sonraki Hayat misali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölümden sonraki Hayat misali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi... yakın tarihin açtığı iz, şiirde dize dize dle gelmiş... imgeler, betimlemeler, duygu, mana öyle yoğun ki... seçkisiyle görmeyi umut ettiğim bir çalışma... saygılar
Sıkıca sardığında zaman gül oyalı bir mendili kültür parkında yaktığımız son sigarayı düşün kokladığımız kitapları. =============== Gerçekten o zamanlar daha güzeldi.Samimiyet verdi dostluk vardı bir ekmeği üç kişi paylaşırdık bir tat vardı ... Maziye götürdü şiiriniz..Tebrikler ...
Sıkıca sardığında zaman gül oyalı bir mendili kültür parkında yaktığımız son sigarayı düşün kokladığımız kitapları. Bir şişeyi üçe böldüğümüzün hatırına, Kişiye ne kadar yakınsa gölgesi orada bekle bizi, dönemesek de, bil ki seni seviyoruzdur bu ölümden sonraki hayat misali...