(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hafif alkollü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hafif alkollü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün doğar birazdan Umut taşır kırlangıçlar zulalarında Rüzgarla birlikte yağar şehre papatyalar Akşamdan kalma yarım bir ezgi kalır dudağında başağrısına sebep hafif alkollü...
Kutladım çokça..... Yine / yeniden / çok güzeldi... Saygılarımla.
de_soulmate tarafından 5/25/2009 1:44:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
artık elimi uzatma mesafesi kadar değilsin...uzağım olmaktı galiba istediğin..buyur al,oldu işte...hafif alkollü narasıyla girdiğin hayatımdan adım adım çıkıyorsun şimdi..hadi kutla...kutla kendini...bu bir başarıdır...bir aşk daha gömülürken tarihe hafif alkollü....
tebrikler sevgili şairim
perihan şimşek tarafından 5/25/2009 1:27:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
şimdi sesin bile yabancı nefesin kilometrelerce uzak bana bir koca çınardan bir yaprak daha hafif alkollü
deryana birer damla düşürüyorum...değişiyor mavi...tutuşuyor mavi gözlerimde...Tebrik ederim. Bu gece bu son okuduğum şiirle gecedeki şiir okuma proğramımı kapatıyorum. Takdir ederim üstat bir başka şiirde buluşmak üzere. Saygı ve selam ile.