(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......Şark Filmi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......Şark Filmi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuldan bile kaçmıştım,yeşilçam filmi izlemek için. Üstelikte tüm filmler benzer konu olduğu halde, defalarca izlemek... Yenilik geldiğindendi galiba. Çok hoştu, memleketimdeki çocukuk günleri hatırladım. O günlerin özlemiyle tekrar döndük memlekete, iyikide dönmüşüm. Güzellik bumak isteyince, şimdi daha bir güzel görünüyor gözüme. Eskilere daldırdınız, şiiri kutlamayı unuttuk.:)) Tebriklerimle,selam ve saygılar.
Sevgili Üstadım yine mükemmel bir şiire imza atmışsın....kutlarım.
Şiiri okurken Orhan Pamuk'un Masumiyet müzesi kitabı geldi aklıma onda da şiirdekine benzer bir senaryo vardı ama en çok dikkatimi çeken aşık olduğu fakir genç kız bir başkasıyla evlendiği halde aşkı bir türlü sona ermeyen ve bir yolunu bulup evli aşkının evine tam seki yıl boyunca hemen hemen her akşam gidip kızın annesi,kocası ve kızla birlikte aynı sofrada akşam yemeği yiyen jet sosyete mensubu çok zengin bir genç...böyle ilginç bir sabır gösteriyor... ve sonunda kızla.... ne yani kitabın hepsini buraya yazacak değilim ,senin şiir zaten çok şeyi anlatıyor.... :))
Gökten üç elma düştü..Biri yazana, bir okuyana diğeride gözlerini kapalı sananlara.......parmaklarının arasından bakıp yaşama çelme attığını sananlara..Kalem daim olsun..
bu filmi hatırlıyorum, adı Arabesk'ti değil mi? Çok gülmüştüm, şimdi olduğu gibi. Allah iyiliğini versin. Nerden aklına gelir böyle konular... sevgilerimle.
Ben hala severim eski türk filimlerini.....onlar dostlukların, arkadaşlıkların sözde değil özde yaşanan zamanları......türk toplumun en saf en kirlenmemiş halii.......bana bunları hatırlatan şiirinize tebessüm ederken hafiften, çok şeyde düşündürdü tebrikler....
Ama o filmlerin sonunda kötüler mutlaka cezasını çekerdi. Bu da en azından züğürt tesellisi olurdu. Gerçekte hiç de öyle olmadığı için en azından teselli mahiyetinde seyredildiğinde rahatlatan filmlerdi. Gülümseten ve düşündüren dizeleri yazan yüreğe sağlık. Saygı ile.
Madem yetim Ali Ferhunde'yi evmiş, ne diye üçkağıtçıyı,puştu,pavyon gülünü araya sokar da, "bu kadar da olmaz!" dedirtmek, yani aldığınız parayı hak etmek için, onca saçmalığı yutturmaya kalkarsınız yurdum insanına!...:-))) Bu durumun bir versiyonu da, "Dünyayı Kurtaran Adam" dır; "Kahpe Bizans"!.....
-Ali!Kızı al ve bir daha da bu numaraları yapma bize...
Bir genç yönetmen dostumla bir senaryosunu konuşuyorken elim siteye takıldı ve senaryo-şiirine konuk olduk, biraz da yorgunluk atıyor, kırmızı şarap yudumluyoruz, bu güzelim ironik şiirle keyif çıkarırken, nefis bir Yeşilçamvari bir gönderme ve bir parça da olsun keyfimize yorgunluğu atarak katkı koydu!!! Seni yönetmen Dostumla birlikte özlemle kucaklıyoruz, bir tek karanfil bırakıyoruz sayfana ve görüşmek üzere şiirindeki Emeğinden ve engin insan duruşundan öpüyoruz!
bende abileristanbul nerde diyen resim canlandı (arabaesk)gecemize filim düştü..bir külah çekirdekalıp türk filmi seyretmek iyi olurdu şimdi..tüm türk filimlerine ve şaire saygılarla..,
Ne kadar uzak şimdi Yeşilçamdan Ülkeler. Bir mahalle bir sokaktan oluşmuş Ülkeler. Camdan ülkelerdi şangır şungur yağıp kayboldular aceleci bir İstanbul sağnağı gibi. Bir Filiz Vardı, İstanbul'un kenar mahallelerinden birinde... öMRÜN ÇOK, GÖNLÜN HOŞ OLSUN USTA.
üzerinde durmuştum bir ara eleştiri filme değil aslında yaşam şekillerimiz çok kaderi yine de gülümsemeyi ön plana çekmiştim bilinçli olarak gülümsemelere her zaman ihtiyaç var
üzerinde durmuştum bir ara eleştiri filme değil aslında yaşam şekillerimiz çok kaderi yine de gülümsemeyi ön plana çekmiştim bilinçli olarak gülümsemelere her zaman ihtiyaç var
Şimdi diyor ki şair Toynak ağabeyi o elma ağacına ... :) Alamadık be izin yoksa şenliği kaçırdık yine iyi mi? saygılarımla Dip Not: Eski değerlere sahip çıkmak adına ne değerli bir sunumdu.
:))) elmaları kaptım can dost ama içleri kurtlu sanırım, nerde eski amasya elmaları:)))) günümüz yeşilçamları eskileri aratır oldu...hiç gülesim yokken bu şiir iyi geldi...varol, sağlıkla kal...sevgilerimle...
Saygı ve sevgilerimle...