(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaybolmuş bir kentin eskicisiydi makineleşmeye karşı duyguları topluyordu kaybolmuş bu kentin sokaklarında torbasında umut torbasında ,insana dair ne varsa
yalnız değilsin eskici bir sabah güneş doğar sevgiden tuğlalarla yeniden kurarız bu kenti
bu kent yorgun düşmüş bunca acıya yeni bir güne başlıyor umarsızca bir tek eskici duşmüş yollara torbasında umut torbasında, insana dair ne varsa
DENİZ KOYDUM ADINI
Nerde kendini bilmez çocuklar Bir sabah öylece çekip gittiler Çınladı alkışlar kör sokaklarda Yankısı kime kaldı Deniz koydum adını Kederi bende kaldı Uzak köyler kurdum birbirine Denizine aldandım Acının surlarında ateşler yaktı Vuruldu şehirler soluksuz kaldı Kendine çekildi bütün zamanlar Gölgeler orda kaldı...
Çılgın zamanlarda yaşamak bize düştü..ölümün acımasızlığı her zamankinden beter. Gidenler. Gelenler. Düşenler. Ah , zamanın sonsuzluğunu anlamayanlar. Düştük yola; güzel şeyler bulmak umuduyla ışıklarıyla büyük şehirler yol oldu bize iz sürdük yalnızlığa. Çok renkler vardı...Çok biçimler, çok isimler...Çünkü kutsanmış doğrular yoktu. Yani, Tanrı bizden uzaklaşıp o sıkıcı mutlaklığa kavuşmadan önceydi. O zamanlar herkes, herkesin başka bir doğrusu olabileceğini anlardı. Yerle gök arasında her şey kutsaldı: Kuşlar, ırmaklar, dağlar, ağaçlar, güneş, ay, her şey...Ve tabii insan...Ve deliler...Ve hatta böcekler (...) Dokunurduk onlara, giderdik ziyaretlerine, kızardık belki tepkisizliklerine...
Neyle sevişirsen ona gebe kalırsın.. Senin kadının aşk getirir dünyaya gecenin ardından, Benim kadınlığım acıdan başka yüz görmemiştir rahminden çıkan..
kısa ve öz dizeleriniz kutluyorum sevgi ve sayğılarımla
Neyle sevişirsen ona gebe kalırsın.. Senin kadının aşk getirir dünyaya gecenin ardından, Benim kadınlığım acıdan başka yüz görmemiştir rahminden çıkan..
Nasıl bir acı işlemiş ki içinize size bunları yazdıracak kadar . Dilerim hiç bir rahimden çıkan acı yüzü görmesin çıktığı gibi saf kalsın inşallah .YÜREĞİNİZE AŞK'D'OLSUN İNŞALLAH.
Neyle sevişirsen ona gebe kalırsın.. Senin kadının aşk getirir dünyaya gecenin ardından, Benim kadınlığım acıdan başka yüz görmemiştir rahminden çıkan..