(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
**ZÜLEYHA** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
**ZÜLEYHA** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi yana atsa adımını daha özgürdü. Hangi yana kaçsa aşıp da yüksek duvarlarin ardIndaki parmaklıkları,özgürlük vardı ………. Tutsaklık Züleyhanın tam kalbinde nereye gitse Züleyha,eğer yüregi üzerindeyse, sonuna kadar tutsaktı…… Ne olursam olayIm ama su tutsaklıktan kurtulayIm,kendi kalbimden ve kendi tenimden ibaret kalayIm…….. Tutsaklık nereye gitse Züleyhanın kalbinde tasınacaktı Züleyha tutsak degil tutsaklık züleyhaydı……………
Harika dizelerinizi kutluyorum şairem yüreğiniz bâd-ı hazâna değil, yemyeşil baharlara sürgün versin.... Sevgilerimle...
Serap Sönmez tarafından 6/5/2009 12:55:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mısraların diliyle kendi gönlünüze yazılan şiir...şiir olmuş gerçekten ,ıssız yüreklere de hayat üfleyecek ,rahmet bulutlarından yağmurları indirecek kadar güzel bir şiir olmuş...şiir olsun yüreğiniz ..rahmet bulutları en güzel yağmurları hep böyle indirsin kaleminize..Rabbim güzelliklerin otağı kılsın gönlünüzü...selam ve dua ile kalmanız dualarımla...
Merhemi yok sancılarının Züleyha Nasibin var kedere ezelden..
şiirini ikinci ziyaretim canım...yorumlada birleşince beğenim katlandı...o kadar güzelki ayrılamadım hemencecik...yürekten tebrikler hem sana hem yorumlayan arkadaşa
Hüzünlerin incinmemesi... onlar incitiyor ama sevgili üstadım. Nasıl kayıtsız kalınabilinir ki... nihayetinde züleyhada insan... sabır ne kadar denenir ki.. sınırı nedir ki... Mükemmel bir eserdi.Haklı başarınızı canı gönülden kutluyorum.Gönül sesiniz daim olsun.Selam ve saygılarımla.
Bilirsin gözyaşı rahmettir.. .... Ne kadar güzel umutları gökyüzüne asmak ve ağlayabilmek. Tebrikler. Böceği fazlasıyla hak eden bir şiir. Selam ve saygı ile.
Çok hoş olmuş. Seslendirme de kartlaşmaya yüz tutmuş değerli bir arkadaş tarafından yapılmış. O da hoştu. Kilosuna göre güzel okumuş. Züleyha ismi kulağıma eskiden beri hoş gelmiştir. Ben de Züleyha başlıklı bir şiir yazmış ve cep telefonuma bestelemiştim. Onunla şiirinize eşlik edeyim. Sağlıcakla kalın.
“ö.ç.m“ den Züleyha
Var sen beni unut, ben unutamadım seni Hasretin içimi acıtıyor Züleyha Ellerim titriyor, yazamıyorum seni Sevdan içimde bir volkandır Züleyha
Karanlık dehlizlerde ararım seni Hani nerde Allah diyen dillerin Züleyha Gözlerim buğulu, hayâl ederim seni Ankara’nın ayazında güneşim ol Züleyha
Gökyüzü seninle mavi, dallar seninle yeşil Sen bir ab u hayatsın Züleyha Kalbime saplanan sancı, gözlerimde bir serap Yüreğim üşüyor, sıcağım ol Züleyha
Arayıp bulacak tâkâtim yok izini Gözlerim ağlamaz, içerim ağlar Züleyha Hayâlimde duyarım ben hep sesini Hasretin içimi yakan bir kordur Züleyha
haklısınız efendim ...çok mükemmel bir şiir düştü size...sizde o güzel yorumunuzla hakkını vererek ,çok güzel bir tat katıp tamamladınız ..mükemmeli yakaladınız..saygılarımla..
haklısınız efendim ...çok mükemmel bir şiir düştü size...sizde o güzel yorumunuzla hakkını vererek ,çok güzel bir tat katıp tamamladınız ..mükemmeli yakaladınız..saygılarımla..
haklısınız efendim ...çok mükemmel bir şiir düştü size...sizde o güzel yorumunuzla hakkını vererek ,çok güzel bir tat katıp tamamladınız ..mükemmeli yakaladınız..saygılarımla..
haklısınız efendim ...çok mükemmel bir şiir düştü size...sizde o güzel yorumunuzla hakkını vererek ,çok güzel bir tat katıp tamamladınız ..mükemmeli yakaladınız..saygılarımla..
haklısınız efendim ...çok mükemmel bir şiir düştü size...sizde o güzel yorumunuzla hakkını vererek ,çok güzel bir tat katıp tamamladınız ..mükemmeli yakaladınız..saygılarımla..
Yorma kelimeleri Dinle sesini neyin Hicrana batır mürekkebini,
Güzel bir kompozisyon.Şiir, grafik,seslendirme ve müzik. "Hicrana batır kalemini" daha hoş bir ifade olabilirdi diye düşündüm ama şair aslında ne anlatmak istemiştir bunu kendi bilir.Garip ve naçar bir kişilik tasvirini hissettiren çalışmanızdan ötürü sizi tebrik ediyorum.Muhabbetle kalın...
*görüşünüze saygı duyarım şiirin asıl noktası hicrana batırılan mürekkebin duygulara aksetmesidir bu yüzden şiirin ana noktası böyle olmalıydı..gönül iklimime hoşgeldiniz..yorumunuz için teşekkürlerimi sunarım saygımla
Merhemi yok sancılarının Züleyha Nasibin var kedere ezelden..
İncitme hüzünleri
Sığamazsın ummanına kirpiklerinin
Deryasında kaybolur ümitlerin
Solar çiçekleri sevdanın
İçinde kanar Züleyha!
Derine düşer umutlar ömrünün baharında
Mahkum olursun sinende bâd-ı hazâna..
... hiçranına batır yüreğini...bizide batır dost o hiçranının içine..zaten batmışım...göm derinine..dermansız dertlerin mateminde,ömrümüze tapulu hüzünlerin cemberinde daralt bizi.gözyaşları derya deniz,umitler kaybolsun daracık yüreğimizde..zaten üç günlük dünya...bu ücgünlük dünyadada yapışsın hüzün yüreğimize...ümitler iyice sönsün..baharı yaşamadan ömür hazanda kaybolsun......yaz bir şiirde daha dost bu şiirle bunları yaşattın...o şiirlede öldür bizi yaşayamadıklarımızın gözyaşı yakarındaki pişmanlığında..mükemmel bir şiir dost ....mükemmel bir tat okumak..aldığım bu tadlarla yaşamın yangınlarıyla çıkıyorum sayfandan...iyiki sizi tanıma şansını çok önceden buldum diyerek...gönül dolusu saygılar..
YaBaN-SensiZgece tarafından 5/24/2009 9:06:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğinizin izi kalmış şiirin tınısında, yapışmış duygu seli sözcüklerin dizesine..........Tinsel bir hava sürüklüyor sanki şiirinizi, yine duygu seli her zamankinden, yine iç eriten akıcılığıyla, yorumuyla bütünleşen harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla.....
Züleyha zeliha olmak ah güzel yusufa güzel ibrahime aşık olmak gözyaşlarıyla gerçekten sevmek derinden içten safça kirlenmemiş duygularla doyasıya sevmek çıkarsız sadece yaşamak sevgileri şiirini dinlerken içimden döküldü bu kelimeler düşünmeden su gibi aktı bilmeden ah züleyha beni uçurdun uzaklara sanki gökyüzünde aşkı yaşadım kimseyi düşünmeden mavi gözyaşlarımı bıraktım harika şiirinize kendimi kaybettim özür dilerim şiirle kalın saygılar şiir yazan ruhunuz hep taze kalsın
GERÇEKTEN ÇOK BEGENDİM ŞİİRİNİZİ ŞARKIDA SESDE ÇOK YAKIŞMIŞ ŞİİR SEVGİSİ SİZİNLE BİR KAT DAHA ARTTI SAYGILARIMLA VE YİNE DİNLİYORUM BU ŞİİRİ KAÇINCI OLDU BİLMEM HERALDE DURMADAN DA DİNLESEMDE USANMAM ŞİİR DOLDUM
bulutlar teselli eder mavi gözyaşlarınızı ..naide yorumunuza ve beğeninize teşekkür ederim..duyguların hissini yaşatabildymse ne mutlu..gönül iklimime hoşgeldiniz saygımla
Şiir,lirik anlatının us işlemez dehlizlerinden çıkar gelir ve sayfalara yapışır. **ZÜLEYHA** da öyle. Bu yedi harfin denetimindeki denetlenemez duygu akışının yakın olduğu kadar ırak olan,bambaşka bir duyarlılığıyla şiire işlenişindeki uğraşı az çok tahmin edebiliyorum. Şiiri,donanımlı destekleri çok beğndim. Güzel bir zamandan bu şiirle geçtiğim için mutluyum.
mahkum olsan ne faydaki herseyiyle gülebilmek dünyaya en güzeli ama acisi yakmasa yüregi tamda hüzün modundayken,siir derinden vurdu fondaki calisma nede güzel uymus siire .. yorumlayan yüregide kutluyorum,harika bir yorum
evettt kalem güçlü imgelerde kutladık züleyha hanımefendi :) çok çok gusel bir şiir ilhamınız bol olsun şiir tadında kalınız selam sevgiler yüreğinize.....
yağmur oldu şiir düştü şiir gönlüllere fevkulede şiiri şairi yürekten tebrik ediyorum harika yorum yüreğinize saglık sevgi ve saygılarımla hayırlı cumalarınız olsun
Yorsun kelimeleri Züleyha'nın nefesi. Şiirlerinizde gezdim bir hayli. Serbest tarzda güzel şiirler okudum.
Tebrik ediyorum.