(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR HAYAT DÜŞÜN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR HAYAT DÜŞÜN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sayfa edebiyat sitesinin en sakin sayfası bana göre, seçilen fon müzikleri yorumdaki sesin sakinliği gerçekten çok huzurlu. Çok güzel bir şiir olmuş yine yürekten tebrikler var olun.
Karada aşkın birlikteliği dans ile , denizde bir yelkenli tekne ile birlikte umutlara... üstünüzde de gök kubbe yorgan olunca... Geriye yaşamın sunduğu güzelliklerden yararlanmak kadar, yaratılacak güzellikleri yaşama katmak kalyor...Aşk ne güzel şey, şiir ne güzel ...
Kutluyorum sayın Canan Onuş, güzel yorumunuz, güzel şiirinize çok güzel eşlik ediyor... Saygı ile ...
Kusursuz hiç bir hayat yok, hayatı kusursuz hale getirmek sevgiyle kucaklamak kusuru yarattığımız gibi kususrsuzluğu da yaratmalıyız ama malesef hayat acımasız kendini koyvermiş ... Ablam bu güzel anlamlı dizelerin ve fondakı romantık muzik eşliğinde muhteşem yorumunuzla haz verdi gönlüme yüreğine sağlık beğeniyle okudum ve dinledim tek kelimeyle muhteşemdi tebrıklerim çokça bahar çiçeklerimi senin için topladım sayfana sevgimle kalben bıraktım en derin sevgi ve saygılarımla ablam.şiirli günler.
çok güzeldi kim istemez böyle hayatı ancak günümüzde her şey o kadar yozlaştırıldı ki böyle bir hayat neredeyse filmlerde olur oldu...son derece saf tertemiz bir aşkın özlemini anlatan şiiriniz güzeldi.kutlarım kalemi ve de yüreği...saygılarımla...
bir hayat düşünelişm dert yok tasa kaygı yok hüzün hiç uğramıyor kaıpımıza her şey güllük gülüstanlık
çekilmez efendim öyle hayat bize göre değil)))9 hayat dediğimizin dertleri olacak göz yaşları askacak tadı çıkacak yani yaşamağın ve şairler şiir yazacak...
Çok keyifle okudum ve dinledim. Sanki bir tango hissi uyandırdı bende. Hafif bir müzik eşliğinde şiirle dans. Kutluyorum çalışmanızı,selam ve sevgimle.
Bir ütüpya gibi anlamlı ve insanların bedenlerin en görkemli bir şekilde yaşamanın gereklerini ne ise oluşumların olmasını istiyen dizelerindeki ihtişamı kim istemez ki,Tebrik ederim. Sevgim sevginiz olsun, can dost sevgi ve saygılarımla
Ne kadar da güzeldi.. Düşüneceğim bu hayatı.. Nefis bir tablo çizilmiş dizeler eşliğinde, kim istemez böylesini.. Ah kusur da olsa aşk güzel değil mi? :)) Sevgiler kaleminize, çok beğendim.. Okuyuşunuz da bir o kadar içe doluveriyor.... TEŞEKKÜRLER/TEBRİKLERR...
Bir masala daldım oysa ki harfler kendilerinden bi haber..Zaten şaire diyor ki "bir hayat DÜŞÜN" yani sadece düşün, aklet, hayal et ..Şükür ki umud et demiyor kalem..Sayfaya küser giderdim.Neresini hayal edelim ulu orta sövülürken bedenler, yürekler. Yüzü alıyor mu acaba şahsiyetlerin ..
Hayal etmesini bilsem keşke ne mutlu olurdum ah şimdi bu dizelerle ki ne fayda. Geldik gidiyoruz öbür tarafa sırata ramaktayız.
Ama kalem çok güzel hayal etmiş KUTLARIM gerçekten çok özelce dizilmiş hülyanın sırrı.
Haklısınız Fevzi bey, yıllarca haksızlıkların karşısında direndim elde edebildiğim tek özgüm ..Böbrek hastaları için bir bölüm yaptırtabildim paramlamı cebimden hayır devletin kestiği vergilerimizin karşılığı olarak..imzalar toplayarak..kapılar aşındırarak duruşumu hiç bozmadan kararlı davranarak.. yumaşak bir uslupla yol yordam arayarak..şimdi 5 katlı bir Nefroloji kliniği duruyor karşımda ve her geçtiğimde ...evet herkes bir olumsuzu düzeltmeye çalışsa çok yol katederiz..Duyarsız kalmamk lazım..ama bende artık güç kalmadı o nedenle 650 ytl'lik maşımla pembe hayallerle mutlu olmaya çalışıyorum:)) Güzel düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim .. Sevgi ile ve hep mutlu kalın dostum...
Çok güzel bir şiir olmuş yine yürekten tebrikler var olun.